Beantwoord

Dubbele MB's

  • 23 November 2019
  • 7 reacties
  • 311 keer bekeken

Ik heb sinds maandag een mobiel abonnement bij KPN afgesloten omdat wij alles bij KPN hebben en zou dubbele mb's krijgen en 5 euro korting maar krijg dit niet geactiveerd 

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 November 2019, 08:55

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dag  @LuciaKoolen 

Dubbele data is (was) een KPN Compleet voordeel. Maar sinds begin oktober is er nu KPN Hussel met nieuwe voorwaarden en voordeelregeling.

Lees meer in dit topic: KPN introduceert KPN Hussel

Voor bestaande abonnementen blijven Compleet voordelen van toepassing, maar voor de nieuwe geldt Hussel waar geen dubbele data meer aanwezig is.

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Oké dank je wel voor je reactie 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @LuciaKoolen, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik vrees dat Ruud hierin gelijk heeft en dat het volgende voor jouw nieuwe of verlengde nummer geldt:
Dubbele data is (was) een KPN Compleet voordeel. Maar sinds begin oktober is er nu KPN Hussel met nieuwe voorwaarden en voordeelregeling.

Dus indien het nummer inderdaad nieuw is óf verlengd is onlangs, komt het nummer niet meer in aanmerking voor de KPN Compleet voordelen. Het nummer krijgt wel nog steeds korting, en de voordelen gratis onderling bellen en MB's delen bij meerdere mobiele abonnementen. Alleen de dubbele data niet meer helaas..

Heb je hier nog vragen over? Dan weet je me te vinden!

Hoi Susan wij hebben alles van Telfort maar dit is overgenomen door KPN nu heb ik via Telfort aangemeld voor KPN compleet en kreeg ik een bericht terug dat ik aangemeld ben en binnen een maand de voordelen zou krijgen!! Weet niet of ik dan wel dubbele mb's krijg of denk je dag ik beter telefonisch contact kan opnemen met KPN? Groetjes Lucia

Reputatie 7
Badge +21

@LuciaKoolen, Telfort Compleet aanmelden duurt inderdaad wat langer, maximaal 1 maand! Dus dat moet goed komen :) Wil je dat ik het nog even controleer (of het goed is doorgekomen), vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (ook van Telfort). Dan ga ik nog even op zoek voor je!

Hoi Susan ik heb alles ingevuld zou je het dan willen controleren voor mij of het goed is doorgekomen!! 

Nu zie ik net op mijn overzicht van KPN dat er meer mb's opstaan dus denk dat het goedgekomen is!! 😊

Bedankt alvast 

Groetjes Lucia Koolen 

Reputatie 7
Badge +21

@LuciaKoolen, ik zie inderdaad dat het per 29 november is toegevoegd. Dus het is nu uiteindelijk geregeld :blush:  Veel plezier ermee!

Reageer