E-mail ontvangen over gratis ESPN of Pluspakket

  • 2 October 2021
  • 12 reacties
  • 156 keer bekeken

ik krijg een email die beloofd gratis espn compleet of een pluspakkett, maar als ik de link klikt zie ik dat niet, alleen 5 euro korting.

Verder dan zoek ik me helemaal blauw voor een kpn contact pagina, maar die zie ik ook niet.

 

Pff ik geef het op met die nare kpn gizmos...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7

Hoi @Dutchdavey, welkom op het forum. Het is me niet helemaal duidelijk wat voor mail je over een gratis zenderpakket je precies hebt gekregen. Kan je daar een screenshot van plaatsen, met daarbij jouw privégegevens verborgen? 

Een contactpagina hebben we op onze website: Service & Contact. Als je daar een categorie aanklikt (zoals voor jouw geval bijvoorbeeld 'TV’) kan je de onderste optie 'Ik heb een andere vraag of wil graag contact’ kiezen, daarmee krijg je de beschikbare opties om met ons in contact te komen. Als het via die weg lukt, is het plaatsen van het screenshot niet nodig. Laat je weten of het gelukt is?

 

Na enige tijd zoeken kwam ik inderdaad op je site pagina Service & Contact. Ik merk hierbij dat de pagina ‘Service’ geeft geen optie voor Contact. Als ik meer tijd had dan was ik misschien wel uiteindelijk bij je contact gegevens gekomen.

 

Ik snap wel natuurlijk dat je alleen rechtstreeks contact met je klanten wil hebben als alle andere mogelijke opties uitgeput zijn, of dat ze willen iets kopen, maar soms zijn de contact gegevens toch wel iets te goed begraven.

Reputatie 7
Badge +24

Gratis pluspakket of ESPN krijg je als je een ouder thuis abonnement hebt, dus niet Hussel, en een mobiel abonnement bij KPN hebt lopen. Welk mobiel abonnement dat is, dat maakt niet uit. Als er maar een mobiel abonnement van KPN op hetzelfde adres geregistreerd staat.

Als je thuis abonnement geen ouder abonnement is, maar de nieuwste abonnementsvorm is, namelijk Hussel, dan is gratis pluspakket of ESPN niet van toepassing. 

En trouwens, kijkend naar de Service & Contact pagina, Dat is gewoon alweer een zoekpagina om je probleem op te zoeken. Misleidend!

Er zijn wel gegevens over wanneer de klantenservice open is, MAAR NIET HOE JE DAN CONTACT OP MOET NEMEN!!

 

Kom op zeg!

Heb je al een mobiel KPN abonnement (afgesloten)

Dan moet je de even in mijn KPN de voordelen activeren en dan krijg je als je een Thuis compleet voordeel hebt het gratis pakket aan vinken.

Bellen kan makkelijk, 0800-0402 nog gratis ook.

Nick83, je mist de punt..

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dutchdavey ,

Het staat inderdaad goed verstopt op de website, maar het staat wel ergens. 

 

Maar hier zijn de contactgegevens: 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Nick83, Doornekamp,

 

Het gaat er mij om, puur en simpel, de kwaliteit van de berichtgeving en de kwaliteit van het website.

Het sucks, big time.

Reputatie 7

Het nummer staat daar wat verstopt inderdaad. Veel vragen kunnen al beantwoordt worden via die stappen en als het daarmee niet lukt (zoals in dit geval) komt het nummer dat Noordzee hierboven noemt naar voren. 

Wat betreft het gratis zenderpakket, volgens de mail gaat het om een combinatie van een Thuis en een mobiel abonnement. Heb je naast het Thuis abonnement ook een mobiel abonnement, of nog niet? Kan je ons daar meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken hoe de situatie precies is?

Hi Jasper, wij hebben een thuis abbo voor TV en internet. Het is natuurlijk wel aantrekkelijk voor ons om ook ESPN gratis bij te krijgen en de abbo van mijn vrouw mag wel van de huidig provider overgezet worden.

Wij zijn dus geïnteresseerd om mijn vrouw bij KPN te sluiten, en daarbij ESPN Compleet te mogen ontvangen.

Reputatie 7

Staat er in de mail geen link naar de pagina op de site waar je een mobiel KPN abonnement kunt afsluiten? Je kunt haar abonnement op onze website aanvragen: KPN.com/mobiel. Nadat je daar hebt gekozen voor een abonnement met toestel of Sim Only krijg je de vraag of je ook KPN internet hebt, als je daar voor ja kiest zal het zenderpakket geactiveerd kunnen worden. Er staat ook iets over Entertainmentvoordeel bij, dat is alleen van toepassing als jouw Thuispakket een Hussel pakket is, aangezien je die mail hebt gekregen heb jij geen Hussel Thuispakket.