Beantwoord

E-mails over KPN Compleet

  • 30 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 336 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Oké, ik gá per 1 december ook mobiel over naar KPN, waardoor ik DÁN 'compleet' ben. Maar waarom krijg ik nu elke twee weken dan een mailtje dat ik best eens compleet zou kunnen zijn, om daarna steeds afgewezen te worden, na het invullen van het site-formulier?

Jullie hebben toch zelf bevestigd dat 1 december de overgangsdatum is? Laat jullie filtersoftware dan eerst ff kijken wanneer ik 'compleet' ben en laat me tot die tijd met rust!

bedankt!

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Erik_ 1 november 2015, 14:00

Dank je, Dirk. Ik verwacht niet dat je nog meer krijgt, maar als het inderdaad wel zo is hoor ik het graag van je. Je mag me dan wel een privébericht sturen met daarin de datum waarop je de mail hebt gekregen, je postcode, huisnummer en naam contractant, en ook het mailadres waarop je de mail ontvangt.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge
Bedankt Admin, dat je het onderwerp beter vindbaar hebt gemaakt. Maar een antwoord kon er (nog?) niet vanaf??

Reputatie 7
Badge +30

Dick schreef op 30 okt '15 om 12:20u

Bedankt Admin, dat je het onderwerp beter vindbaar hebt gemaakt. Maar een antwoord kon er (nog?) niet vanaf??

 


Nee dat wordt door verschillende mensen gedaan.


Dick schreef op 30 okt '15 om 09:42u

Oké, ik gá per 1 december ook mobiel over naar KPN, waardoor ik DÁN 'compleet' ben. Maar waarom krijg ik nu elke twee weken dan een mailtje dat ik best eens compleet zou kunnen zijn, om daarna steeds afgewezen te worden, na het invullen van het site-formulier?

Jullie hebben toch zelf bevestigd dat 1 december de overgangsdatum is? Laat jullie filtersoftware dan eerst ff kijken wanneer ik 'compleet' ben en laat me tot die tijd met rust!

bedankt!

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

 


Dat mailtje wordt waarschijnlijk in massas verstuurd en daar wordt geen rekening gehouen met lopende orders

Robin

Reputatie 3
Badge
 
Dat mailtje wordt waarschijnlijk in massas verstuurd en daar wordt geen rekening gehouen met lopende orders

Robin

 
slordig.....

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Dick,

Welkom op het forum! Jammer dat je zo vaak mailtjes over Compleet krijgt. Ik denk inderdaad dat dit een glitch in de filtering is, Het systeem herkent dat je al wel voor mobiel in het systeem staat (ondanks dat het pas op 1 december ingaat) en stuurt je daarom de mail. Dit zou echter niet elke twee weken opnieuw moeten gebeuren. Hoe vaak heb je inmiddels deze mail ontvangen?

Reputatie 3
Badge
Erik_ schreef op 1 nov '15 om 12:38u
Hallo Dick,

Welkom op het forum! Jammer dat je zo vaak mailtjes over Compleet krijgt. Ik denk inderdaad dat dit een glitch in de filtering is, Het systeem herkent dat je al wel voor mobiel in het systeem staat (ondanks dat het pas op 1 december ingaat) en stuurt je daarom de mail. Dit zou echter niet elke twee weken opnieuw moeten gebeuren. Hoe vaak heb je inmiddels deze mail ontvangen?

 
Ik heb me op 2 oktober aangemeld voor overstap op KPN mobiel en heb (dacht ik) nu 2 mails over compleet ontvangen. Ik heb ze echter niet bewaard dus kan geen datums noemen. Als ik deze maand weer e-mails daarover krijg, zal ik te zeker hier melden.

Reputatie 7
Badge +28
Dank je, Dirk. Ik verwacht niet dat je nog meer krijgt, maar als het inderdaad wel zo is hoor ik het graag van je. Je mag me dan wel een privébericht sturen met daarin de datum waarop je de mail hebt gekregen, je postcode, huisnummer en naam contractant, en ook het mailadres waarop je de mail ontvangt.

Reageer