Beantwoord

Entertainment voordeel niet op factuur

  • 18 July 2021
  • 11 reacties
  • 104 keer bekeken

Beste,

 

Zojuist de eerst factuur ontvangen voor mijn internet/tv abonnement, echter staat het entertainment voordeel niet op de factuur. Hier zou ik recht op hebben volgens mij, ik heb twee kpn mobiel abonnementen.

Kunnen jullie eens kijken of dit goed geactiveerd staat?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 July 2021, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rvdessenburg ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +24

Je krijgt alleen entertainment voordeel als je thuis abonnement een Hussel abonnement is. En als je uiteraard een entertainmentpakket gekozen hebt.

Reputatie 7
Badge +28

Je krijgt alleen entertainment voordeel als je thuis abonnement een Hussel abonnement is. En als je uiteraard een entertainmentpakket gekozen hebt.

Klopt natuurlijk. 
Maar als het TV-abonnement al langer (voor oktober 2019) loopt, dan zouden ze zelfs in aanmerking komen voor een gratis pluspakket of gratis ESPN-pakket. 
 

Maar aangezien ze nu hun eerste factuur hebben ontvangen, ga ik uit van KPN Hussel. 

Hallo @rvdessenburg ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Zojuist het aanmelden geprobeerd, maar krijg een foutmelding. Melding: Of we zijn al aangemeld of KPN kan niet zien welke producten ik heb. Als ik in mijn KPN kijk zie ik ook geen voordelen staan bij mijn KPN abonnement Internet en TV.

 

Ik heb een pakket actief (KIDS pakket). 

 

Dus of ze zijn nog bezig of er gaat op de achtergrond iets niet helemaal goed. 

Reputatie 7
Badge +28

Ok, dan gaat een moderator (die hier nog komt) in de systemen kijken of het inmiddels is geregeld.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @rvdessenburg, welkom terug!
Ik heb even meegekeken en zie de entertainmentkorting inderdaad niet aan staan op dit abonnement maar ook geen entertainmentpakketten die hieronder vallen.
De entertainmentkorting krijg je alleen als je een van de onderstaande diensten afneemt:

  • Spotify
  • Spotify Family
  • ESPN Compleet
  • Pluspakket
  • Film1

Meer informatie over de entertainmentkorting en voorwaarde kun je vinden op onze website: Kies voor meer entertainment

Hoi @rvdessenburg, welkom terug!
Ik heb even meegekeken en zie de entertainmentkorting inderdaad niet aan staan op dit abonnement maar ook geen entertainmentpakketten die hieronder vallen.
De entertainmentkorting krijg je alleen als je een van de onderstaande diensten afneemt:

  • Spotify
  • Spotify Family
  • ESPN Compleet
  • Pluspakket
  • Film1

Meer informatie over de entertainmentkorting en voorwaarde kun je vinden op onze website: Kies voor meer entertainment

Duidelijk, dan heb ik niet goed gekeken. Dan moet ik wisselen van het kidspakket naar het pluspakket. Nu snap ik dat ik het kidspakket nu nog niet kan uitvinken (over 1 maand pas), maar de knop aanmelden voor het pluspakket staat bij mij grayed out, terwijl dat bij andere pakketten niet zo is. 

Hoe komt dit? Mis ik nog iets? 

Reputatie 7
Badge +20

Die optie zou het gewoon moeten doen, ik heb meteen even voor je gekeken en hier doet hij het wel dus ik heb hem nu voor je aangezet. De korting staat er daarmee ook gelijk op!
Je krijgt hier nog een mail over ter bevestiging.

Kidspakket maakt in zijn geheel uit van het pluspakket. Daardoor kan je maar één van deze 2 nemen. Gezien de prijs, zeker i.c.m. entertainmentkorting, is het pluspakket natuurlijk veel interessanter.

Reputatie 7
Badge +20

oja dat is ook zo :sweat_smile:.
Ik zie dat met deze wijziging het kids pakket ook automatisch uitgezet is!

Ik heb inderdaad de bevestiging gekregen, bedankt hiervoor allemaal!