Beantwoord

Entertainmentkorting al 12 maanden niet ontvangen

  • 15 September 2021
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

ik heb de toegezegde korting van 5€ per maand op Spotify al 12 maanden niet ontvangen,

Dit is afgesproken omdat ik KPN thuis internet heb en 3x KPN Mobiel

en Spotify family 

Omdat het een combi is zou ik permaand €9,99 gaan betalen voor de Spotify

 

ik heb al 12 maanden deze korting NIET  ontvangen.

gaarne dit aanpassen en crediteren  

icon

Beste antwoord door Hanna_ 16 September 2021, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @A.Sorensen, welkom. 

Wat vervelend om te horen! Dan ben ik bang dat jij niet aangemeld bent voor Hussel. Dat gaat niet in alle gevallen automatisch. Via de webpagina Aanmelden voor Hussel kan jij jouw gegevens invoeren en zou jij wel gebruik moeten kunnen maken van de Hussel Korting. Laat even weten of dat lukt, als dat niet lukt kijk ik voor je achter de schermen met je mee. 

Ik ben bang dat ik de kosten niet kan crediteren. Je ontvangt van ons elke maand een email met daarin de maandelijkse kosten en de facturen zijn zichtbaar op MijnKPN. Het blijft toch de eigen verantwoordelijkheid van de klant om te controleren of deze facturen wel kloppen en op tijd aan de bel te trekken wanneer dit niet blijkt te kloppen. Ik kan geen korting van een jaar geleden corrigeren.