Ervaring en decoder

• 15 juni 2015
  • 4 reacties
  • 281 keer bekeken

Ik ben sinds vorige week overgestapt van Ziggo naar Kpn. Ik moet zeggen, alles ziet er gelikt uit. De televisie geeft haarscherp beeld en Wifi is een verademing. Bij Ziggo had ik alleen in huis Wifi, nu kan ik ook buiten rond het huis tv ontvangen. Ik heb een 50 mb abonnement, maar de monteur die alles keurig kwam installeren vertelde dat er 90 mb binnenkomt in huis. Ik merk tot nu toe geen verschil met Ziggo en daar had ik 180 mb. Wifi is een verademing. Bij Ziggo kon ik geen televisie kijken op de slaapkamer via Wifi. Nu heb ik haarscherp beeld. Alleen jammer dat Netflix niet bij Kpn zit. Alles werkt vrij simpel via het menu op de afstandsbediening. Geen harde schijf meer nodig om op te nemen en programma gemist ziet er overzichtelijk uit. Een klein minpuntje is het grote rode licht op de decoder. Erg storend vooral in de slaapkamer. Ik schakel hem nu maar helemaal uit door de stroom uit te schakelen. Ik ben tot nu toe een tevreden klant. :D

4 reacties

Hallo Peter, Klopt. Veel apparaten hebben tegenwoordig een lampje op standby. Raar eigenlijk, kost alleen maar stroom en voegt niets toe. Als een apparaat uit is dan weet je dat toch? Dat hoeft niet bevestigd te worden door een rood lampje. Gelukkig zijn er ook apparaten die geen lampje hebben op standby
Reputatie 7
Badge +31
Die rode standby lampjes, niet alleen van de tv ontvanger, zijn een reden dat ik geen tv meer heb op de slaapkamer. Dat toestel staat nu als reserve in de opbergkamer. De ontvanger die ik daar had (een digitenne) staat nu op mijn logeerkamer bij mijn moeder. Maar ook daar heb ik de stroom eraf. Want die heeft ook nog eens een klok op het schermpje bij standby.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag John814,

Inderdaad heel goed om te lezen dat je tot nu toe een tevreden klant bent :)

Je suggestie tot het toevoegen van Netflix aan de tv opties zal ik intern doorgeven!

Het klopt, zoals thibauldz ook aangaf, dat het niet mogelijk is om het stand-by-lampje op de tv ontvanger uit te zetten. Ik zal deze feedback van je ook intern doorgeven: ik hoop dat hiermee in een volgende software update de optie tot het uitzetten van dit lampje toegevoegd zal worden!

Als je op dit moment nog vragen hebt, of als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Koen

Badge
Hallo John,

Leuk om te lezen dat u een tevreden KPN klant bent (aangezien er veel mensen met problemen op het forum komen), zelf ben ik dat ook:D.

Over het lampje : volgendsmij is het niet mogelijk om het standby-lampje uit te zetten. U kunt een stukje papier oid, over het lampje plakken. Het is misschien niet de meest elegante oplossing maar dan bent u wel van het licht af;)

Mvg. Thibauld Zonderop

Reageer