ESPN als voordeel verdwenen

  • 8 May 2021
  • 10 reacties
  • 139 keer bekeken

Goede avond,

Van de week kreeg ik ineens een mail van KPN dat mijn abonnement is gewijzigt en daarmee mijn husselkorting?!  Wij zijn van Telfort naar KPN gegaan met de daarbij alle voorwaarden die bij Telfort gelden zoals gratis Espn totaal. In ons huishouden hebben we 2 mobiel abonnementen van KPN en interactieve Tv en internet KPN. Ik heb niks gewijzigd in mijn abonnement en zie graag per omgaande dat Espn compleet weer gratis in mijn abonnement zit. Zoals het voorheen de deal was. 

Ik wil graag weten hoe KPN met hun klanten omgaat 

Zonder enige reden abonnement wijzigen?

Zie mail Kpn 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Anjacma. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment niet meer naar de zenders van ESPN kan kijken.Ik zoek graag voor je uit of we dit zo snel mogelijk kunnen herstellen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Goedemiddag Vikash, 

 

Hierbij de bevestiging dat mijn profiel is aangepast. 

 

Met vriendelijke groet,

Andries Benningshof. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat het ESPN pakket niet actief is. Ik heb het daarom intern doorgezet naar onze KPN Compleet Desk. Zij pakken dit verder op. :blush:

Beste Vikash, 

Vandaag een mail van KPN dat mijn abonnement is gewijzigt  met niet als Espn als voordeel maar kosten 12,99 per maand 

Gaarne nu met spoed de oude situatie herstellen ,

Ik spoedig op een reactie

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb het voor je nagevraagd. Mijn collega heeft het ESPN pakket tijdelijk betaald aangezet en de kosten daarvan vergoedt. Dit zie je terug op jouw eerst volgende factuur. De KPN Compleet Desk is nog bezig om het ESPN pakket blijvend gratis toe te voegen aan jouw Hussel huishouden. Als het goed is ben je hierover per sms geïnformeerd.

Reeds telefonisch contact gehad. Mobiel abonnement bleek verwijderd uit pakket. Wordt gecorrigeerd. 

Nu 2 maanden verder en nog steeds niet opgelost  espn compleet, contact gehad met klantenservice zouden het oplossen zelfde riedeltje,  gister weer het zelfde sms'je we zijn er mee bezig. Echt ongekend dit voor z,n groot bedrijf. En ondertussen worden de facturen met extra kosten vrolijk afgeschreven 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik lees hier:

De KPN Compleet Desk is nog bezig om het ESPN pakket blijvend gratis toe te voegen aan jouw Hussel huishouden.

Heeft @Anjacma een Hussel abonnement dan? Want daarbij is ESPN niet gratis.

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat je nog steeds niet naar de ESPN zenders kan kijken. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om jou zelf verder te helpen. Je kan het beste het telefoonnummer uit de ontvangensms bellen, zij kunnen het verder voor jou uitzoeken

Ik lees hier:

De KPN Compleet Desk is nog bezig om het ESPN pakket blijvend gratis toe te voegen aan jouw Hussel huishouden.

Heeft @Anjacma een Hussel abonnement dan? Want daarbij is ESPN niet gratis.

Beste Nick, 

Nee zeker niet , dit voordeel gaat buiten de hussel abbonement om. Ik ben van Telfort naar KPN gegaan noodgedwongen. Telfort is nu ook KPN alle klanten van telfort zouden de voorwaarden meenemen naar KPN, dit is ruim een jaar goed gegaan ,en in eens een op andere dag zonder aankondiging is espn voordeel verdwenen. Daarnaast erkend KPN het probleem, maar er is nog geen oplossing. Ik vind dit niet klantvriendelijk.