Beantwoord

Extra 06-nummer koppelen aan MijnKPN

  • 21 October 2019
  • 3 reacties
  • 1887 keer bekeken

Reputatie 2

Hoi,

Wij hebben een KPN Compleet pakket en één daarbij horend Mijn KPN ID.

Nu heeft mijn vrouw sinds 20/9 ook een Sim Only abo van KPN. Het mobiele nummer is vandaag geporteerd. Om van de KPN Compleet voordelen gebruik te kunnen maken, moet ik haar nummer nu koppelen aan onze bestaande KPN ID?

 

Het is ons niet helemaal duidelijk.

 

Alvast bedankt,

Euzebeus

 

 

icon

Beste antwoord door EuzeBeus 23 October 2019, 22:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @EuzeBeus, wat leuk dat jouw vrouw nu ook een KPN abonnement heeft :slight_smile: Ik kan me goed voorstellen dat je de voordelen van KPN Compleet ook voor haar wilt activeren om er samen gebruik van te kunnen maken. Haar 06-nummer zal toegevoegd moeten worden aan de KPN Compleet registratie, dat kan je doen op dit formulier jouw adres en 06-nummer in te vullen. Als je daarna aanvinkt dat je extra mobiele nummers wilt toevoegen kan je haar nummer er aan toevoegen. 

Je kunt haar nummer eventueel ook aan de MijnKPN toevoegen, dan kunnen jullie in hetzelfde account facturen inzien en (mochten jullie dat willen) MB's aan elkaar geven. Als je in de MijnKPN bent ingelogd kan je klikken op deze link, daarmee kom je op de pagina waar je haar nummer kunt toevoegen.

Lukt het daarmee?

Reputatie 2

@Jasper dank voor je reactie. Optie 1 lukte helaas niet maar nadat ik gebeld had met 1 van je collega’s was dat snel opgelost. 

MB;s delen is nu nog niet aan de orde. Ik ben nog aan het nadenken om over te stappen naar KPN ;-) 

Reputatie 7

Graag gedaan @EuzeBeus, goed om te lezen dat het via een collega gelukt is :slight_smile:

MB's delen kan nog niet dus, je bent natuurlijk welkom. Als je de spreekwoordelijke knoop hebt doorgehakt en je zit nog binnen een contract bij jouw huidige provider, kan je de overstapwekker gebruiken. Dan krijg je een melding wanneer je een abonnement bij ons kunt aanvragen.