Beantwoord

Extra abonnement toevoegen aan KPN Compleet lukt niet

  • 15 February 2020
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 1

We hebben sinds vandaag een extra abonnement in de vorm van een kids sim en in Mijn KPN zien we dit nummer ook als product staan. We hebben echter nog niet de voordelen van KPN compleet (korting, dubbele data etc.) en als ik bij voordelen het abonnement wil toevoegen wordt ik naar een algemene pagina gestuurd waar ik me aan kan melden voor Hussel. We hebben echter reeds KPN compleet.

Wordt het nieuwe abonnement vanzelf toegevoegd aan de voordelen en moeten we meer geduld hebben of dienen wij zelf nog actie te ondernemen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 February 2020, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Stefan72 ,

Heb je het Kids-sim abonnement ook al aangemeld voor de voordelen via de aanmeldpagina? Zo ja, dan raad ik je aan om het adres van je mobiele abonnement en de vaste diensten te controleren.  Komt dit adres overeen? Zo nee, dan raad ik je aan om te bellen met 0800-0402. Ze kunnen het adres dan aanpassen en dan kom je voor de voordelen in aanmerking! 

Mocht dit ook goed staan, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en het 06-nummer waar het om gaat? Dan kijkt een moderator hoe de vork in de steel steekt. 

Je kunt na de aanmelding op de aanmeldpagina ook een paar dagen wachten. Grote kans dat de administratie over een paar dagen wel bijgewerkt is. 

Reputatie 1

Hoi Noordzee, 

ik heb geprobeerd het nummer aan te melden via de aanmeldpagina maar krijg de melding:

Aanmelden voor KPN Compleet lukt (nog) niet

De adresgegevens van de kid sim zijn gelijk aan mijn eigen nummer dat wel voordeel kent dus lijkt me goed. Ik heb mijn profiel aangevuld en de betreffende 06 nummers onder het klantnummer vermeld, alvast bedankt voor je hulp. 

Reputatie 1

Ik heb via 0800-0402 het abonnement alsnog laten toevoegen, bedankt.

Reputatie 7

Hoi @Stefan72, fijn dat het inmiddels gelukt is via de telefonische collega's! Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: