Beantwoord

Extra gemaakte kosten mobiel internet vanwege verlate activatie kpn compleet

• 23 mei 2016
  • 2 reacties
  • 260 keer bekeken

Op 14-07-2015 kpn compleet aangevraagd op 27-11 sms met kpn compleet activatie melding gekregen, tussentijds met vakantie in nederland ca. 20x 1000MB erbij genomen a 7,50 per keer terwijl dit niet nodig was geweest als KPN compleet met de beloofde 5 dagen zou werken waardoor ik verdubbeling van mijn data eerder had gehad en deze kosten niet had hoeven maken.

icon

Beste antwoord door Joran 24 mei 2016, 16:12

Welkom op het forum ! Begrijp ik goed dat je meer dan 4 maanden hebt moeten wachten voor Compleet actief was? Ben je er achter gekomen waarom het zo lang heeft geduurd?

Dit is zeker een vervelende situatie. Ik kan je echter niet tegemoet komen in de kosten. KPN Compleet is geen onderdeel van de dienst die je afneemt, maar een extra beloning voor klanten die meerdere diensten bij ons afnemen. Als je buiten je internetbundel komt, kun je internet blijven gebruiken zonder meerkosten. De snelheid wordt dan wel verlaagd naar 64/32Kbs.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5
 hallo Lodewijkzw,

ik begrijp je bericht niet helemaal, maar volgens mij heb je het over iets wat vorig jaar is voorgevallen. wil je voor eventuele acties van webcare nog even melden hoeveel dagen na het aanvragen van kpn compleet je met vakantie bent gegaan.

via de volgende link kun je alle vragen mbt kpn compleet terugvinden.

http://forum.kpn.com/t5/Overige/Veelgestelde-vragen-over-KPN-Compleet/ta-p/334773

suc6.........

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum ! Begrijp ik goed dat je meer dan 4 maanden hebt moeten wachten voor Compleet actief was? Ben je er achter gekomen waarom het zo lang heeft geduurd?

Dit is zeker een vervelende situatie. Ik kan je echter niet tegemoet komen in de kosten. KPN Compleet is geen onderdeel van de dienst die je afneemt, maar een extra beloning voor klanten die meerdere diensten bij ons afnemen. Als je buiten je internetbundel komt, kun je internet blijven gebruiken zonder meerkosten. De snelheid wordt dan wel verlaagd naar 64/32Kbs.

Reageer