Beantwoord

(Extra) Korting bij een nieuwe abo op hetzelfde adres in combi met KPN Compleet

• 3 december 2018
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik ontvang een mail van KPN, met daarin het aanbod om 5 euro korting (op mijn abo) te krijgen als er nog een aansluiting bij komt op ons adres.
Mijn man heeft nu ook een abo, maar blijkbaar geldt die korting dan niet, aangezien we KPN Compleet al hebben? Dus dat ik die korting al krijg?
Ons mailadres inclusief alle info, is bekend bij KPN, dus voordat die mail verzonden was, wisten ze al dat we die korting niet nogmaals krijgen?
Of is er toch een 2e actie nu?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash 11 december 2018, 11:53

Ik zie dat je je gegevens nog niet hebt aangevuld. Mocht je willen dat ik het verder voor je ga uitzoeken, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten en een berichtje achter te laten. Ik zoek het graag voor je uit! Op deze pagina kan je zelf bekijken welke voordelen je krijgt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag @SimoneVW. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken welke kortingen je hoort te krijgen. Het kan zijn dat een mobiel abonnement nog niet is aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kan ik het voor je uitzoeken. Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s). Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Goedemiddag @SimoneVW. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken welke kortingen je hoort te krijgen. Het kan zijn dat een mobiel abonnement nog niet is aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kan ik het voor je uitzoeken. Naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s). Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Dat ga ik doen, dank je wel!
Ik vind het vooral eh … "bijzonder" dat ik de mail krijg, met de aanbieding van korting. Tot ik dieper alles uit probeer te zoeken en steeds stuit op het "Compleet" verhaal en er word gezegd dat ik al korting krijg en verder niets.
Nu niet alles bij de hand, maar ik hou je op de hoogte :)
Enne…. Altijd fijn, een forum 🙂
Reputatie 7
Badge +16
Dat is ook bijzonder. Ik ben zelf eigenlijk ook wel nieuwsgierig, haha.😉 Laat je een berichtje achter zodra je je gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +16
Ik zie dat je je gegevens nog niet hebt aangevuld. Mocht je willen dat ik het verder voor je ga uitzoeken, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten en een berichtje achter te laten. Ik zoek het graag voor je uit! Op deze pagina kan je zelf bekijken welke voordelen je krijgt.

Reageer