Beantwoord

Extra nr toevoegen aan KPN compleet

  • 16 July 2020
  • 5 reacties
  • 774 keer bekeken

Ik had een derde nr bij mijnkpn toegevoegd maar ik zag op de laatste factuur nog niet de korting en kan met dit nr ook nog een MB;s delen

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 July 2020, 18:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @dend ,

Je kunt de registratie van jouw nieuwe nummer op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. Maar als het goed is, heb je dat al gedaan. 
 

Maar dan ben je er nog niet.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Daarna kun je het nummer ook nog toevoegen aan je “KPN huishouden”.

Dat gaat het snelste via 0800-0402. Na het toevoegen kun je dan MB’s delen met je gezinsleden. 

Het toevoegen aan je huishouden kan eventueel ook via het forum. Maar dat duurt langer. Je moet dan ook jouw volledige forumprofiel vullen en dan ook het nieuwe nummer vermelden in het veld opmerkingen. 
 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @dend. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels gelukt om een extra nummer toe te voegen aan jouw KPN Compleet huishouden? Als het nog niet gelukt is, dan help ik je graag verder. Zou je in dat geval het mobiele nummer achter willen laten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @dend ,

Je kunt de registratie van jouw nieuwe nummer op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. Maar als het goed is, heb je dat al gedaan. 
 

Maar dan ben je er nog niet.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Daarna kun je het nummer ook nog toevoegen aan je “KPN huishouden”.

Dat gaat het snelste via 0800-0402. Na het toevoegen kun je dan MB’s delen met je gezinsleden. 

Het toevoegen aan je huishouden kan eventueel ook via het forum. Maar dat duurt langer. Je moet dan ook jouw volledige forumprofiel vullen en dan ook het nieuwe nummer vermelden in het veld opmerkingen. 
 

 

@dend 

Is het inmiddels allemaal gelukt? Of heb je nog verdere hulp nodig?

 

Het is gelukt bedankt

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het is gelukt. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden.:relaxed: