Beantwoord

Extra voordeel vanwege Telfort Thuis

  • 9 February 2021
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Op mijn factuur staat "Extra voordeel vanwege Telfort Thuis" en daar moet ik € 5,00 voor betalen. Is dus een toeslag ipv een korting. Begrijp hier niets van. 

icon

Beste antwoord door Lisa 14 February 2021, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Haha, wat? Dit heb ik nog niet eerder voorbij zien komen @Telefoonnummergewist. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Ik hoor graag!

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt @Telefoonnummergewist! Ik denk dat je verkeerd gekeken hebt. Er staat CombiVoordeel 5 euro, maar wordt gewoon in mindering gebracht (zie: geel gearceerd).  

 

 

<afbeelding verwijderd>

Maar in de laatste regel wordt er weer € 5,00 bij opgeteld. Dus schiet ik er niks mee op.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Reputatie 7
Badge +17

@Telefoonnummergewist op 16-01 is je compleetregistratie herzien. Er zal dus iets gewijzigd zijn. Wellicht op de achtergrond. ‘Extra voordeel vanwege TFT Thuis’ wordt vanaf nu ‘KPN Compleet - 5 euro mobiel korting'. Heeft dus met de overgang TFT>KPN te maken. 

Vermoed dat de korting even is komen te vervallen. Je hebt vorige maand vanaf 16-01 tot 31-01 korting gekregen €2,58. Je lijkt dus de €2,42 korting te missen. 
Ik ga er vanuit dat het systeem dit corrigeer. Voor de zekerheid plaats ik de correctie (€2,42) voor volgende maand in het systeem.  

 

 

 

Top, bedankt