Beantwoord

Extra zenderpakket activeren lukt niet

• 9 november 2016
  • 2 reacties
  • 209 keer bekeken

Hallo,
Mijn aanmelding is mislukt, maar ik heb voor mijn mobiele abonnement al wel alle voordelen.
Nu wil ik graag ook nog een gratis zenderpakket. Ik kan niet activeren omdat mijn gegevens niet zouden kloppen. Beide abonnementen staan op het zelfde adres dus dit kan het niet zijn :S

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Justin_ 12 november 2016, 19:06

Hoi Moni75, welkom op het forum! Balen dat het niet lukt het gratis zenderpakket te activeren. Graag zoek ik voor je uit wat er mis gaat met deze aanmelding.

Reageer daarvoor op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag :)

Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, Moni. Heb je inmiddels via een andere weg de aanmelding voor KPN Compleet in orde gemaakt?

Zo ja, dan wens ik je veel plezier met het gratis zenderpakket 🙂

Zo niet, dan zie ik je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Moni75, welkom op het forum! Balen dat het niet lukt het gratis zenderpakket te activeren. Graag zoek ik voor je uit wat er mis gaat met deze aanmelding.

Reageer daarvoor op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag 🙂
Reputatie 7
Badge +22

Reageer daarvoor op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag :)

Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, Moni. Heb je inmiddels via een andere weg de aanmelding voor KPN Compleet in orde gemaakt?

Zo ja, dan wens ik je veel plezier met het gratis zenderpakket 🙂

Zo niet, dan zie ik je reactie graag tegemoet!

Reageer