Beantwoord

Extra zenderpakket van KPN compleet werkt niet

• 16 november 2017
  • 8 reacties
  • 277 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds maandag is mijn mobiele abonnement actief en daarmee ook mijn KPN compleet. Ik heb een email gehad dat de MB's zijn verdubbeld maar mijn extra zenderpakket is niet zichtbaar. Ik heb de ontvanger al een keer gereset maar dat heeft niet geholpen. Willen jullie eens nakijken waar het ergens fout gaat?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 november 2017, 09:12

Dag Roland. Ik heb zojuist even verder gekeken met een collega van de afdeling die hier over gaat. Je gratis pakket zou het Fox Sports Eredivisie-pakket moeten zijn. Deze is inderdaad niet actief. De collega gaf aan dat dit pakket wel aan heeft gestaan, maar dat het op 6 oktober uit zou zijn gezet ‘door de gebruiker’. Misschien is het in je huishouden per ongeluk misgegaan? Het pakket wordt as we speak in elk geval weer aangezet en binnen een uur zou het weer moeten werken.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag QenA. Als ik naar je gegevens kijk zie ik dat het extra zenderpakket inmiddels wel actief is. Kun je dat bevestigen?
Reputatie 1
Dag Bart,

Ik heb het net geprobeerd maar geen extra pakket, ook heb ik de ontvanger opnieuw opgestart en nog geen extra pakket beschikbaar.

grt,
roland
Reputatie 7
Badge +18
Dag Roland. Ik heb zojuist even verder gekeken met een collega van de afdeling die hier over gaat. Je gratis pakket zou het Fox Sports Eredivisie-pakket moeten zijn. Deze is inderdaad niet actief. De collega gaf aan dat dit pakket wel aan heeft gestaan, maar dat het op 6 oktober uit zou zijn gezet ‘door de gebruiker’. Misschien is het in je huishouden per ongeluk misgegaan? Het pakket wordt as we speak in elk geval weer aangezet en binnen een uur zou het weer moeten werken.
Reputatie 1
Opgelost! thx
Mijn gratis extra zenderpakket is wel actief zie ik in de app. Maar op de tv krijg ik steeds de melding : er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het aanmelden. Probeer het later nogmaals. Nu al 5 dagen mee bezig en doet het nog steeds niet! Grrrrr
Reputatie 7
Badge +23
Welkom @Thura! Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie dat het Pluspakket actief is. De zenders die daar bij horen moeten dan ook gewoon werken.

Je hoeft verder niets te doen als het goed is. Waar zie je die foutmelding precies? Op welke zender? Als jij nu naar zender 36 gaat, dan zou je Eurosport 2 moeten zien. Is dat zo?
Hoi mijn probleem is opgelost! Tijd met KPN aan de telefoon gehangen want er moest nieuwe software gedownload worden. Daarna deed alles het. Had ikzelf nooit kunnen oplossen. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +23
Fijn dat het is opgelost! Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier. Fijne feestdagen! 🙂

Reageer