Beantwoord

facturen over 2016

  • 4 February 2019
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedenavond,

Ik zou heel graag alle facturen van 2016 willen opvragen. Via mijn app en mijn KPN lukt dit helaas niet meer. Het betreft KPN compleet met 4 mobiel abonnement, tv, vast bellen en internet. Helaas werd de facturen in 2016 naar verschillende mailadressen verzonden waardoor het voor mij onmogelijk is deze nog te traceren. Is het mogelijk om deze nog bij u op te vragen?

Alvast heel hartelijke dank voor uw medewerking.
Annet
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 February 2019, 19:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Annet, Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan voor je kijken wat ik voor je kan opvragen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Postcode huisnummer
Over het jaar 2016 kreeg ik altijd 3 verschillende fakturen! Dat is in 2017 veranderd naar twee fakturen.
Mobiel, tv en internet en vaste telefoon.

zou echt fantastisch zijn!

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Forumprofiel is aangevuld Marina☺️
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @AnySolu, Ik zie dat mijn collega de facturen afgelopen dinsdag al heeft gemaild. Wat mis je nu nog van de facturen van 2016? Dan zorg ik ervoor dat je die facturen alsnog krijgt.
Ja ik kreeg van uw collega inderdaad een 5 tal facturen. Terwijl er op ons adres 36 facturen waren! Ik mis 24 facturen die geïncasseerd werden van een rekening eindigend op 887
en 24 facturen die geïncasseerd werden van een rekening eindigend op 575.

eventueel kan ik u deze doen toekomen per mail

Groet
Annet
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Annet, Zojuist heb ik je de facturen gemaild. Aangezien er wat veranderd is rondom je klantnummers van het mobiele abonnement kan het zijn dat je nog wat mist. Als dit het geval is, zou je dan de 06-nummers willen doorgeven waarvan je de facturen van 2016 nog moet hebben? Dan stuur ik je die ook nog per mail. De 06- nummers kun je toevoegen aan opmerkingen in je forumprofiel.

Reageer