Helaas maar even via het forum omdat ik geen contact kan opnemen via de mail.
Mijn factuur klopt helaas niet.
Ik had tot 1 oktober een abonnement TV/Internet bij telfort en sinds 14/8 een mobiel internet abonnement bij KPN. En vanaf 1 oktober ook een TV/Internet abonnement bij KPN.
Ik zie op de rekening van zowel Telfort (van 14/8 - 31-9) als KPN (1-10 - ....) het pluspakket berekend worden. Verder heb ik de combi korting op het mobiele abonnement niet gekregen van 14/8 tot en met 31-9.
Tevens zou ik op de eerste factuur van KPN een korting krijgen van 25 euro omdat er een fout was gemaakt met mijn aansluiting en ik daardoor geen gebruik meer kon maken van de netflix aanbieding.
Ook kan ik het mobiele internet abonnement niet terug vinden en/of koppelen in MijnKPN.
Kortom de rekeningen kloppen helemaal niet.
Hoe dit op te lossen?
Groet
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel