Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 14 October 2019
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

In  "Mijn KPN”  kan ik zowel  “Huidige Kosten p/mnd “    als  “Uw extra opties”  inzien.

Hieruit blijkt  dat ik 5euro p/mnd teveel betaal.

Ik heb hier al vaker over gebeld maar wordt op een kinderlijke/vriendelijke manier verteld dat ik het verkeerd zie.

Ik kan hier helaas de bewijzen niet bijvoegen dus zou het fijn vinden om met KPN via de mail hierover te communiceren.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 October 2019, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @aaltjem , wacht svp de reactie van een moderator af, KPN heeft geen emailfunctie.

 

Reputatie 7

Hoi @aaltjem, als je het idee hebt dat de factuur niet klopt kan ik me goed voorstellen dat je aan de bel trekt. Dat moet gewoon kloppen natuurlijk. Zoals Jan al aangeeft is het niet mogelijk om per mail contact te hebben, maar we kunnen het er via deze weg over hebben. Ik ben nu ook benieuwd wat er precies aan de hand is en ik wil met je meekijken, ik heb alleen nog geen gegevens van je. Zou je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen en, als het over een mobiel abonnement gaat, ook het bewuste 06-nummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Die opties zijn alleen voor jou en KPN moderators zichtbaar, waardoor jouw gegevens veilig zijn. Als je daarna hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Reputatie 7

Hoi @aaltjem, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik je hierbij verder kan helpen weet je me te vinden.