Beantwoord

Factuur klopt niet (Netflix)

  • 23 September 2019
  • 10 reacties
  • 438 keer bekeken

Bij de factuur is 21.98 voor aankoop derde partijen.
Dit klopt niet omdat ik pas ben over gestapt naar KPN voor 35 euro en drie maanden gratis Netflix.
Nu is de 21,98 voor drie maanden gratis Netflix volgens een medewerker van uw helpdesk.
Ik zeg nu dat kan toch niet ze heeft bij een andere afdeling geïnformeerd en ze vertelde mij dat ik dit bij Netflix verder moest regelen. vervolgens vertelde ik dat dit onzin is. Ik heb drie maanden gratis bij KPN genomen. Ik wil niet van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Kunt u mijn nu helpen want op deze manier heb ik absoluut geen vertrouwen in KPN
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 October 2019, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @divk . Oei. Dat is een vervelende start en ik hoop dat ik hier iets aan kan doen.
Ik begrijp dat jij in je bevestigingsbrief (orderbevestiging) hebt staan dat je van 3 maanden gratis netflix gebruik kunt maken? In dat geval lijkt het me onze verantwoordelijkheid. Maar ik kan pas dingen met zekerheid zeggen als ik je gegevens heb.
Kun je jouw profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven?
Hoi Erwin, Ik heb de gegevens waar je om vroeg ingevuld.
Ik ben er voor je ingedoken. Ik zie inderdaad dat dat jij gebruik maakt van de eerste 3 maanden gratis. Als het goed is heb jij dit toen zelf geactiveerd. Dit kon via de tuner of via netflix.kpn.com.
Blijkbaar is de verrekening van de korting verkeerd gegaan. Mijn oprechte excuses. Ik snap ook dat je nu graag wilt dat KPN het gaat rechtzetten.

Echter staat er op de gespecificeerde factuur: (laatste pagina)
Aankopen derde partijen Raadpleeg bij vragen rechtstreeks de aanbieder waarvan u de service afneemt Netflix € Voor specificatie van uw aankopen raadpleeg uw account op NETFLIX.com Abonnement: Netflix.com, tot en met 04-09-2019 10,99 Totaal Netflix 21,98

Dat houdt in dat als er zaken mislopen wij dit bij NETFLIX hebben belegd. Ik heb er vertrouwen in, als je het issue daar voorlegt, dat zij de zaak rechtzetten. Excuses dat het niet via mij kan maar dit zijn de spelregels.

Mocht NETFLIX dit niet voor je kunnen regelen, dan wil ik dat uiteraard graag weten zodat ik er nader onderzoek naar kan doen.
Erwin, Ik heb net gebeld naar Netflix, En zij kunnen niets voor mijn betekenen .
Hopelijk gaan jullie dit SNEL oplossen.
Ik wil je hoe dan ook proberen gerust te stellen met het feit dat je recht hebt op die drie maanden. Dat staat buiten kijf. Je krijgt dat geld dus terug.
Ik zal intern aangeven dat er iets niet goed gaat en dat jij nu het welbekende kastje-muur gevoel hebt. Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug.
We zijn je niet vergeten, @divk . De oplossing gaat er komen. Ik hoop spoedig het verlossende woord te kunnen geven.
Er zat iets scheef de communicatie tussen ons en netflix. Dat is nu verholpen.
De techneuten hebben mij het volgende advies gegeven waardoor jij (en eventuele meelezers die hetzelfde probleem ervaren) tóch de korting kunnen ontvangen.
In het kort:

1: ga naar http://netflix.kpn.com
2: login met je KPN ID
3: als je recht op promotie hebt kom je op de volgende pagina


4: log in met je netflix account


Op deze manier zou het moeten lukken.
Je zou dan op de volgende factuur netjes die korting moeten zien.
Laat je weten of dit werkt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten!

Erwin, Nu bij de laatste factuur heb ik WEER geen korting gekregen van die drie maanden Netflix.

Er is bij mijn 1 keer 16,94 gecrediteerd . Maar dat is geen 3 maanden gratis Netflix. Ik snap niet waarom jullie dit nu niet goed kunnen regelen. En nu begrijp je misschien waarom je een tijd niets heb gehoord ik heb gewoon geen vertrouwen meer in KPN . Waarom moet dit zolang duren dat alles is opgelost.

Hopelijk gaat het nu echt opgelost worden. 

Ik stuur je even een privébericht, @divk .