Beantwoord

Factuur niet correct, vorige maand onterecht afgehouden Fox Eredivie niet gecrediteerde

  • 8 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Heb een KPN Compleet abonnement met gratis Fox Eredivisie pakket. Vorige maand was mijn rekening ineens 3 Euro duurder dan normaal.
Kijkend op die rekening werd er voor het "gratis" Fox Eredivisie pakket 3 Euro op mijn faktuur gezet.
Na in het het forum gezien te hebben dat ik niet de enige met dit probleem was, werd er in het forum bovendien beloofd dat de 3 Euro die teveel was berekend met de volgende factuur verrekend zou gaan worden. Niet is minder waar helaas: krijg zonet de faktuur voor deze maand binnen en wat schetst mijn verbazing? Ik krijg in totaal 70 Eurocent gecrediteerd i.p.v. de 3 Euro die ik teveel betaald heb.
Dus faktuur klopt weer niet.... Mag toch aannemen dat het resterende bedrag nu volgende maand wel correct verrekend gaat worden.
icon

Beste antwoord door Joran 11 oktober 2019, 15:44

Dank! Er is inderdaad iets misgegaan aan onze kant. Excuses voor de verwarring. We vergoeden de rest op de eerstvolgende factuur.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Reusla! Er lijkt inderdaad wat mis te zijn gegaan bij de correctie, in alle gevallen is 70 cent gecrediteerd. Ik heb navraag uitstaan of dit automatisch vergoed wordt op de eerstvolgende factuur. Kun jij vast je adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten? Als het niet automatisch gaat regel ik de rest van de correctie. Excuses hiervoor!
Joran, bij deze de gegevens aangevuld....
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Er is inderdaad iets misgegaan aan onze kant. Excuses voor de verwarring. We vergoeden de rest op de eerstvolgende factuur.

Reageer