Beantwoord

Factuurfout

  • 5 January 2019
  • 10 reacties
  • 202 keer bekeken

Badge
In mijn factuur zit een fout. Ik heb kpn compleet en ben tijdelijk van het extra pakket eredivisie live overgestapt naar pluspakket. Van kpn kreeg ik mail dat ik tijdelijk kon overstappen binnen kpn compleet. Nu heeft men echter het pluspakket in rekening gebracht. Hoe krijg ik dit gecorrigeerd?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 January 2019, 20:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Cees. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Badge
Profiel aangepast
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Dit komt doordat je niet het voordeel hebt geruild maar de betaalde versie van het Pluspakket hebt aangezet, kan gebeuren. Ik zie dat dit maar een paar dagen zo stond, ik ga het dan ook voor je corrigeren en het bedrag op je volgende factuur in mindering brengen. Het gaat om € 3,54 (+ € 9,99). Mocht je in de toekomst nogmaals willen wisselen, dan kun je dit op deze manieren doen. 🙂
Badge
Graag zou ik willen opmerken dat het niet gaat om alleen 3,54 in de periode tot 3 jan maar ook om 9,99 in de periode tot 3 febr zoals op factuur staat dus totaal 13,53 euro. Ik zou nog willen zeggen dat ik het niet zelf heb aangepast maar een van de medewerksters van KPN.
Hartelijk dank voor uw medewerking. Ik zal in vervolg zelf pakket wissel doen
Reputatie 7
Badge +24
De € 9,99 worden automatisch gecorrigeerd, daar dus ook geen zorgen over. Dan neem ik het terug, erg slordig van mijn collega. Ik zal hem hier op attenderen, ik verwacht dat dit of per ongeluk of uit onwetendheid is gebeurd. Mijn excuses voor het ongemak.
Badge
Ik had in de evaluatie al aangegeven dat ik ontevreden was over de vakkennis van de betreffende dame.
Deze 9,99 staan ook op de factuur die een van de komende dagen wordt afgeschreven, dus moet die dan ook niet gecorrigeerd worden?
Reputatie 7
Badge +24
Nee, dit gebeurt namelijk automatisch op de volgende factuur net als de € 3,54. Deze factuur is namelijk al aangemaakt, daar kan ik helaas geen verandering in meer aanbrengen. Anders had ik dat uiteraard met alle plezier gedaan.
Badge
Ok bedankt
Reputatie 7
Badge +24
Uiteraard graag gedaan.
Reputatie 7
Badge +24
Cees, het staat nu bij ons goed. Bij jou ook?