Beantwoord

Fijn klantgericht proces :-(

• 26 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 364 keer bekeken

Recent aangemeld voor kpn compleet. Keurig telefonisch te woord gestaan. Omdat mobiel wordt toegevoegd aan mijn glasvezelpakket zou ik het pluspakket gratis krijgen. Verdere actie was niet nodig.

Vervolgens er op geattendeerd dat een 2e mobielabonnement via kpn nog meer voordelen oplevert. Goeie tip, dus geregeld. Ook telefonisch, het abonnement van mijn partner wordt in januari 2016 overgezet. Verder geen actie nodig.

Nu blijkt op de 1e complete nota dat de 10 euro korting voor pluspakket niet is verwerkt. Via de chat te horen gekregen dat compleet korting is gekoppeld aan mobiel nummer van mijn partner en dus pas in gaat in januari 2016.

Oplossing van kpn is alsnog mijn eigen nummer toevoegen aan kpn compleet via de zelf service site. Over de verwerking gaat kpn nog wel wat werkdagen doen. Daar gaat de 1e maand korting voor het pluspakket.

Lekker klantgericht proces :-(

Tijd voor procesverbetering?
icon

Beste antwoord door Joran 29 oktober 2015, 15:13

De Compleet-aanvraag is gelukkig vrij snel verwerkt, overige kosten zijn bij deze vergoed :)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag Janor, welkom op het forum!

Ik ben het met je eens dat dit geen nette gang van zaken is. Dat had best wat duidelijker uitgelegd kunnen worden. Ik ga zorgen dat de eerste maand alsnog wordt vergoed. Kun je reageren op het priv├ębericht dat ik heb gestuurd? Dan zorg ik dat dit geregeld wordt. Excuses voor deze vervelende kennismaking met KPN Compleet, dat is zeker niet de bedoeling :(

Reputatie 7
Badge +27
De Compleet-aanvraag is gelukkig vrij snel verwerkt, overige kosten zijn bij deze vergoed :)

Bedank!
Erg klantgericht

Reageer