Beantwoord

Foutieve facturen

• Deelnemer
  • 4 reacties
Ben al maanden bezig met klantenservice om mijn facturen op orde te krijgen.
Ik heb KPN compleet en heb het Pluspakket ingeruild voor Fox Eredivisie Live.
Tot mijn verrassing werd Eredivisie Live toch apart gefactureerd terwijl dit voor mij als KPN compleet klant gratis zou moeten zijn.
Hierover gebeld en een en ander zou worden hersteld en het teveel betaalde bedrag zou op de volgende rekening in mindering worden gebracht.
Dit is precies één keer goed gegaan, daarna steeds hetzelfde probleem dat Eredivisie Live toch werd gefactureerd.
Elke maand na de factuur weer gebeld en ook vriendelijk te woord gestaan.
Men zag het probleem en steeds zou iemand het persoonlijk oplossen. Dus niet!!!!
Op een gegeven moment ben ik doorverbonden met de afdeling compleet en daar zou men mij terugbellen als het opgelost was maar men vroeg ook of ik zelf aub niet meer wilde bellen.
Na twee maanden van de afdeling compleet nog steeds niets gehoord.
Toch ben ik blijven bellen en als ik uiteindelijk vraag om een meerdere te spreken dan kan dit dus niet of deze is niet aanwezig.
Voor mij is de maat helemaal vol.
Het gaat over mijn geld en de slechte service van KPN maar dat interesseert KPN kennelijk helemaal niets.
Men is kennelijk een klant liever kwijt als rijk.
Wanneer wordt dit eindelijk eens opgelost??????
icon

Beste antwoord door Bart_ 7 november 2017, 15:18

Hallo Vdi. Ik ben op de eerste plaats blij dat het toch opgelost is, al snap ik dat je een slag om de arm houdt. Daarbij vind ik het erg jammer dat het gesprek niet fijn is verlopen dat je nog steeds met vragen zit. Daarom wil ik het nog even op een rijtje zetten Die 6,53 kan ik –denk ik- voor je verklaren. Enkele posts hierboven hebben we het daarover gehad. Je gaf aan dat je niet was gebeld waarop ik antwoordde dat men eerst wilde controleren of alles nu wel goed stond. Dat je die 6,53 nu als minbedrag ziet is daar de bevestiging van. Het is een interne correctie. Zoals ik eerder ook aangaf kan er nu alles goed staat naar een correctie van alle teveel betaalde kosten worden gekeken. Die zul je dus inderdaad op je volgende (of uiterlijk de daaropvolgende) factuur terugzien. Ik ben dit zelf nog even nagelopen. Het creditbedrag staat in mijn systeem. Ik heb je ook een privébericht gestuurd waarin ik de berekening van het creditbedrag nog even verder toelicht.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Vdi en welkom op het Forum. De reden dat je hier een bericht hebt geschreven is bepaald niet leuk en ik kan me voorstellen dat je er inmiddels wel klaar mee bent. Ik kan hier ook terugzien hoe vaak je hier al contact over hebt gehad en hoe lang dit ogenschijnlijk simpele probleem al speelt. Natuurlijk moet dit zo snel mogelijk worden opgelost, dat ben ik helemaal met je eens. Nu zie ik in mijn systeem terug dat je klacht gelukkig op de juiste plaats terecht is gekomen en ook dat je teruggebeld zult worden over de afhandeling hiervan. De afspraak staat gepland voor vrijdag aanstaande en vanzelfsprekend hoor ik graag van je of het naar tevredenheid is afgehandeld.
Het gaat geweldig met KPN.
Het is nu maandag en ik zou afgelopen vrijdag gebeld worden door KPN om mijn probleem uit de wereld te helpen.
Laat ik nou niet meer verrast zijn dat ik NIET gebeld ben.
Ik begin mij echt af te vragen wat KPN gaat doen om een klant weer tevreden te stellen.
De kwestie speelt nu al maanden en er wordt niets gedaan behalve dat er tickets aangemaakt worden.
Het wordt tijd voor een snelle en adequate oplossing en wellicht iets meer als compensatie voor deze soap.
Als ik een bedrijf had en ik ging zo om met mijn klanten was ik snel failliet denk ik.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Vdi, dat is bepaald geen goed bericht en allereerst mijn oprechte excuses dat dit niet goed is gegaan. Ik heb direct contact gezocht met de afdeling die jouw klacht in behandeling heeft. Men is het probleem met je zenderpakket aan het oplossen en het is noodzakelijk dat ze de komende factuur afwachten, zodat gecheckt kan worden of alles ook daadwerkelijk voor elkaar is. Zodra dat bevestigd is wordt je zeker gebeld en volgt er vanzelfsprekend een correctie op de kosten.
Dat je hierover niet geïnformeerd bent vind ik bijzonder vervelend om te horen. Er wordt echt werk van gemaakt om dit goed op te lossen en daar hoort natuurlijk ook bij dat je op de hoogte wordt gehouden. Ik moet tot mijn spijt wederom een beroep op je geduld doen. Vanzelfsprekend blijf ik dit ook in de gaten houden en je mag me altijd om een update vragen.
Als het nodig is om eerst de volgende factuur af te wachten dan had men mij dit ook kunnen melden en niet toezeggen dat ik afgelopen vrijdag teruggebeld zou worden. Ik heb de laatste maanden zoveel drogredenen en toezeggingen gehoord dat ik niets meer geloof tot er een oplossing is.
Daarna zal ik een conclusie trekken hoe het allemaal verder moet.
Dat er een verrekening van de door mij teveel betaalde kosten zal plaatsvinden is niet meer als normaal, maar het zou KPN sieren als er compensatie komt voor de ondermaatse communicatie en service.
Reputatie 7
Badge +18
Een onderdeel van een goede oplossing is in mijn optiek je op de hoogte houden over de voortgang en dat is tot mijn spijt niet goed gegaan. Daar kan ik niet veel anders van maken. Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen tot het nulpunt is gedaald. Ik hou de case ook in de gaten en zodra het echte probleem is opgelost kijk ik graag even met je verder.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Vdi. Ik zie dat je vanochtend hebt gesproken met een collega en dat het probleem moet zijn opgelost. Kun je dit bevestigen? Hoe is het gesprek verlopen?
Ik heb inderdaad hedenochtend met een medewerkster van KPN gesproken.
Het gesprek verliep best stroef, ze deed haar best maar op de vragen over verrekening kreeg ik geen bevredigend antwoord.
Ik heb nu de factuur gezien en inderdaad stond Eredivisie Live nu goed op de factuur.
Dit is in het verleden één keer eerder zo geweest dus voor mij geen bevestiging dat het nu structureel goed gaat.
Echter heb ik wel een bedrag gezien dat ik terug ontvang maar dat is niet eens het teveel betaalde bedrag van één maand.
Ik blijf dus nog met een tegoed van maanden zitten.
Zij vertelde wel dat dit weer op de volgende factuur gecorrigeerd wordt maar zo blijf ik wel bezig.
Waarom dan wel een retournering van € 6,53 een bedrag dat ik niet goed kan herleiden.
En als dat wel kan waarom dan niet alles in één keer rechttrekken.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Vdi. Ik ben op de eerste plaats blij dat het toch opgelost is, al snap ik dat je een slag om de arm houdt. Daarbij vind ik het erg jammer dat het gesprek niet fijn is verlopen dat je nog steeds met vragen zit. Daarom wil ik het nog even op een rijtje zetten Die 6,53 kan ik –denk ik- voor je verklaren. Enkele posts hierboven hebben we het daarover gehad. Je gaf aan dat je niet was gebeld waarop ik antwoordde dat men eerst wilde controleren of alles nu wel goed stond. Dat je die 6,53 nu als minbedrag ziet is daar de bevestiging van. Het is een interne correctie. Zoals ik eerder ook aangaf kan er nu alles goed staat naar een correctie van alle teveel betaalde kosten worden gekeken. Die zul je dus inderdaad op je volgende (of uiterlijk de daaropvolgende) factuur terugzien. Ik ben dit zelf nog even nagelopen. Het creditbedrag staat in mijn systeem. Ik heb je ook een privébericht gestuurd waarin ik de berekening van het creditbedrag nog even verder toelicht.
Bedankt voor de moeite van jou kant en voor de uitleg in het privébericht.
Ik hoop dat het nu goed blijft gaan.

Reageer