Beantwoord

Foutmeldingen ineens weer van "500-REF-401"

  • 14 February 2020
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

500-REF-401, dit blijft maar terug komen. Ligt dit aan chrome of aan de pc instellingen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 February 2020, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Wanneer krijg je deze foutmeldingen, jvankuijk? Bij alles wat je probeert te kijken, of bij specifieke situaties zoals alleen bij terugkijken, of alleen bij opnames? Heb je getest of je foutmelding ook krijgt in een andere browser, zoals bijvoorbeeld Firefox?

Bedankt voor je reactie Erik.

Ik heb (zoals bijna iedereen denk ik) de chrome, dan de standaard explorer en de nieuwe explorer van windows 10. In alle 3 de gevallen kan ik de iTV van KPN niet kijken, het start wel op kan inloggen, maar als ik een serie, of een opname die ik gekozen heb om terug te kijken, dan treed deze fout melding op, ja en tegenwoordig komt er een storing tv-je in beeld.

Dus ik weet niet wat er aan de hand is, qua tv kijken via de iTV van KPN dan. Ik kan b.v. wel via chrome zoeken naar de NPO uitzendingen gemist zoals DWDD kijken, maar ja alleen va de NPO.

Maar zal eens kiken en proberen via de firefox.

Reputatie 7
Badge +30

We hebben onlangs de url van interactieve tv veranderd naar tv.kpn.com. De oude url linkt daar naar door. Dit heeft in de meeste gevallen geen effect, maar het kan zijn dat het hier de oorzaak is. We zien, als dat het is, dat de problemen worden verholpen door cache en cookies te legen in je browser. Zou je dat nog eens willen doen en testen of je dan wel kunt kijken?