Beantwoord

Fox Sport Eredividie gratis?

Ik lees dat bij een abonnement voor Internet, TV en Telefoon, de zenders voor Fox Eredivisie gratis worden toegevoegd. Waarom moet ik daarvoor dan al zeker 6 maanden € 7,50 per maand betalen? Lijkt mij niet netjes. Wie weet het antwoord, KPN ? Ik hoor graag.
icon

Beste antwoord door PeterG 28 december 2018, 19:41

Dat pakket is alleen gratis als je óók minstens één mobiel KPN abonnement hebt. En je abonnementen (thuis, mobiel) hebt aangemeld bij KPN Compleet. Standaard krijg je dan het Pluspakket gratis tenzij je dus aangeeft dat je F.S. eredivisie middels "Compleet" wilt hebben.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Dat pakket is alleen gratis als je óók minstens één mobiel KPN abonnement hebt. En je abonnementen (thuis, mobiel) hebt aangemeld bij KPN Compleet. Standaard krijg je dan het Pluspakket gratis tenzij je dus aangeeft dat je F.S. eredivisie middels "Compleet" wilt hebben.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @Joopenad, welkom! Het klopt helemaal wat Peter zegt. Heb je zo voldoende informatie? Als dat niet het geval is, vul dan inderdaad je forumprofiel even in. Ik help je er dan graag mee.
ik had een pakket met een mobiel abonnement.dus mocht ik een extra zender uit kiezen,dat werd dus
fox sport inmiddels is mijn man overleden en heb ik voetbal opgezegd,want de mobiel ging er van af.nu zijn er vorige maand en deze maand voor 2 gratis zender gerekend die normaal gratis zijn waar ik 23 euro voor heb moeten betalen,te gek voor woorden,ik storneer deze maand dus ook,want ik heet geen sinter klaas.
Reputatie 7
Badge +23
Hi @winkelcentrum. Ten eerste gecondoleerd!

Ik zoek het graag voor je uit. En als blijkt dat er onterecht kosten zijn berekend, dan vergoed ik die kosten natuurlijk. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Mijn advies is om niet te storneren omdat je dan automatisch de gehele factuur storneert, wat inhoudt dat je herinneringen en dergelijke gaat krijgen.
Heb doorgegeven dat ik van de gratis sport zender af wil daar mijn man is overleden,zijn mobiel is ook al opgezegd,had iemand aan de lijn die alleen maar kon zeggen ik kan niets voor u doen,hij moet dat volgens mij oplossen,er is dus geen mobiel nummer meer ,maar wat gebeurd, moet ik in eens voor 2 gratis nummers betalen,bijna 23 euro wordt nu al de tweede maand,ik wil graag mijn geld terug.
Wil alleen maar van 2 gratis zenders af,waar ik ineens voor moet betalen,dat is toch zo moeilijk niet?
Reputatie 7
,dat is toch zo moeilijk niet?
Als je het énige mobiele nummer opzegt dan wordt het gratis zenderpakket (bij KPN Compleet) omgezet naar een betaald pakket.
Vervolgens kun je dit, inderdaad eenvoudig, zelf stopzetten via de decoder.

Maar @Paul_ of @Marcia_ kan dit pakket ook voor je uitzetten. Heb je al je gegevens in je forumprofiel staan voor hen zodat ze je kunnen opzoeken, winkelcentrum?

Reageer