Beantwoord

FOX Sport met Telfort/KPN Compleet

  • 6 October 2019
  • 7 reacties
  • 270 keer bekeken

Ik heb Telfort mobiel en KPN TV en internet.
Ik kreeg een keuze of wat voor pakket ik bij de aanmelding van KPN compleet wilde en toen koos ik voor fox sport. Echter heb ik alleen nog maar fox sport 1 en niet het totale pakket en kan ik in het menu van mijn tv via >menu >mijn service geen actief pakket terug vinden.. wanneer ik telefonisch contact zoek krijg never nooit iemand te pakken en als ik mijn vraag stel via chat kom ik alleen in het scherm van KPN compleet aanvragen wat ik al meerdere malen geprobeerd heb.. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen / uitleg over geven.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 October 2019, 16:25

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
De activatie van dat extra pakket kan even duren.

Als je wilt dat een moderator voor jou gaat meekijken?: Dan even jouw forumprofiel vullen.
Ik zou graag willen dat een operator meekijkt. Ik heb dit in september al aangevraagd maar tot op heden dus zonder succes. Ik heb mijn profiel aangevuld. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @MFierens. Welkom op het KPN Forum. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Je maakt op dit moment inderdaad nog geen gebruik van Telfort Compleet. Om alsnog gebruik te maken van de Telfort Compleet voordelen moet er een online formulier ingevuld worden. Het FOX Sports.pakket zal dan z.s.m. worden toegevoegd. FOX Sport 1 is tegenwoordig voor alle KPN klanten gratis te bekijken.
Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag!

Begin oktober nogmaals aangevraagd. 

Aanvraag is ook bevestigd per email maar daarna wederom geen bericht meer gehad…

Nog steeds geen gebruik kunnen maken maar telfort compleet..

Beetje waardeloos dat het zo moeilijk is om een pakket actief te stellen wanneer iemand daar recht op heeft...

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat het maar niet lukt om de diensten aan te melden voor de Telfort Compleet voordelen. Wil je het mobiele nummer en klantnummer achter laten op het KPN Forum Profiel in het “Persoonlijke opmerkingen” veld? Zodra ik je gegevens heb zet ik het intern door naar de juiste afdeling. Zij zullen dit dan verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat het maar niet lukt om de diensten aan te melden voor de Telfort Compleet voordelen. Wil je het mobiele nummer en klantnummer achter laten op het KPN Forum Profiel in het “Persoonlijke opmerkingen” veld? Zodra ik je gegevens heb zet ik het intern door naar de juiste afdeling. Zij zullen dit dan verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb geen bericht ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het pakket inmiddels actief is. Als dit nog steeds niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je! Ik zal het dan alsnog doorzetten naar de juiste afdeling

Reageer