Beantwoord

Fox sports pakket activeren bij KPN compleet

  • 19 September 2020
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Eerder dit jaar heb ik bij KPN een televisie/internet en mobiel abonnement afgesloten. Omdat ik zowel een telefoon abonnement als televisie/internet abonnement nam, kon ik een gratis pakket kiezen (dit gaf voor mij ook de doorslag om over te stappen van mobiele provider).

Echter blijkt nu dat het Fox sports pakket helemaal niet geactiveerd is. Ik heb al zitten Googlen hoe dit moet, maar ik kom er niet veel verder mee. Steeds wordt vermeld dat ik naar MijnKPN moet en daar iets kan uitkiezen qua pakket, maar ik zie het nergens staan.

 

Bij voorbaat dank! 

icon

Beste antwoord door Lisa 19 September 2020, 17:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @ChristianGer, Welkom hier op ons KPN Forum! Bedankt voor je vraag. Top dat je je gegevens al hebt ingevuld in je profiel. Hierdoor kon ik meteen even meekijken. 
Ik zag dat jouw Internet & Tv product nooit gekoppeld is aan jouw mobiele abonnement. Dit betekent dat je nooit KPN Compleet geregistreerd bent. Dit heb ik zojuist voor je in orde gemaakt. Je hebt waarschijnlijk al een bevestiging ontvangen van deze handeling. 

Je hebt een KPN Hussel abonnement voor Internet en TV Thuis. Dit is onze nieuwe propositie. Je kunt niet meer kiezen tussen het (gratis) Pluspakket of FOX Sports. Je krijgt nu 5 euro korting op een entertainment pakket. Aangezien je Spotify premium hebt bij ons, krijg je direct 5 euro korting op dit product.  
Ook krijg je vanaf nu korting op je KPN mobiele abonnement. 
Omdat je hier al eerder recht op had, ga ik dit met terugwerkende kracht in mindering brengen. Je mobiele abonnement is als laatste ingegaan per halverwege april. Dit betekent dat je recht hebt op de 5 euro entertainment korting én mobiele korting sinds halverwege april. Ik heb voor zowel mobiel als vast een creditering in het systeem gezet van +/-5 maanden. Volgende maand wordt het in mindering gebracht op de factuur. Hou deze dus in de gaten! 
 

Hopelijk kun je met deze wirwar aan informatie uit de voeten. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral even weten in een reactie! 

 

Reputatie 7
Badge +17

@ChristianGer Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik vermoed dat ik je vraag beantwoord heb. Mocht dit niet zo zijn, laat het dan weten in een reactie! :blush:

Hallo @Lisa, ik was inderdaad vergeten erop te reageren! Mijn vraag is hiermee trouwens ook beantwoord, alles staat nu bij mij ook goed ingesteld, bedankt daarvoor!

 

 

Reageer