Beantwoord

Fox Sports/PlusPakket wisselen

  • 11 december 2019
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Wij hebben Fox Sports in ons abonnement met Telfort Mobiel. Sinds enige tijd ook het Plus Pakket aangezien er bij KPN Compleet ook een mobiel abonnement werd afgesloten.

Nu heeft op 3 december 2019 SANDRA van de Entertainment afdeling op eigen initiatief besloten om Fox Sports uit ons abonnement te schrappen, dit zonder ons een mail te sturen of anderszins ons te melden.

Wij zijn nu ruim 5 uur bellen verder, er is nog steeds geen oplossing gevonden om het Plus Pakket uit ons abonnement te zetten en Fox er weer gewoon in, aangezien wij KPN Compleet hebben zou dit mogelijk moeten zijn, Ook is ons beloofd ons terug te bellen, ook weer een loze belofte!

Iedereen verschuilt zich achter de ander, opeens kregen wij Fox de eerste 6 maanden gratis, nu staat wederom het Plus Pakket aan en Fox moeten wij 12,99 voor betalen(  wat wij natuurlijk niet gaan doen)

Beste KPN help ons om wat SANDRA heeft gedaan( grote fout op de Wet van de Privacy) te herstellen en Fox Sports aan te zetten en het Plus Pakket er uit!!

icon

Beste antwoord door MarjolijnB 13 december 2019, 10:43

Vandaan wederom telefonisch contact gehad met KPN. Ze hebben het opgelost!!!

Bekijk origineel

3 reacties

Vandaan wederom telefonisch contact gehad met KPN. Ze hebben het opgelost!!!

Reputatie 7

Dank voor de terugkoppeling :relaxed:

Gelukkig is het weer goed gekomen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @MarjolijnB, welkom hier. Excuses voor de problemen. Ik ben blij dat het inmiddels is opgelost. Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier!

Reageer