Beantwoord

Fox Sports voordeel mist

Afgelopen woensdag gebeld door een medewerker van KPN dat hij mij een aanbieding mag doen. Een maand lang gratis Fox Sports Eredivisie kijken, na een maand zou ik een mail ontvangen dat de termijn afloopt en dat ik eventueel kan opzeggen.. Hij verzekerde mij dat ik vanaf donderdag zou kunnen kijken maar helaas, niets dus.
Contact gezocht met KPN en men wist van niets, hele vriendelijke medewerker gaat alsnog wat voor me regelen en na overleg beloofd hij mij dat ik, ondanks alles een maand kan kijken voor niets ter compensatie.

Nu vrijdag 28 september 2018, nog steeds niets! Werkt lekker dit!, Niet dus.
Volgens mij maakt belofte schuld maar ja, ik heb de hoop al op gegeven.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 oktober 2018, 09:27

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens Berend64. Je maakt al gebruik van het gratis zenderpakket die je krijgt omdat je KPN Compleet hebt. Zoals aangegeven kun je kiezen uit het FoxSports Eredivise pakket of het Pluspakket. Op dit moment is het pluspakket actief. Je kunt dit wijzigen via MijnKPN, maar houdt er rekening mee dat je hierdoor wel bepaalde zenders/series en films verliest. In deze link kun je lezen om welke zenders/series en films het gaat. Als je het pluspakket toch wilt houden, dan kun je FoxSports Eredivise alsnog activeren voor €7,50 per maand. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Berend64, als je KPN mobiel en KPN internet/tv afneemt dan krijg je een gratis zenderpakket zoals FoxSports of het pluspakket. KPN Compleet moet wel geactiveerd worden. Ik zou voor je willen uitzoeken hoe het nu precies zit, aangezien er ook één maand gratis Fox Sports is aangeboden. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Hoi Berend64, als je KPN mobiel en KPN internet/tv afneemt dan krijg je een gratis zenderpakket zoals FoxSports of het pluspakket. KPN Compleet moet wel geactiveerd worden. Ik zou voor je willen uitzoeken hoe het nu precies zit, aangezien er ook één maand gratis Fox Sports is aangeboden. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

gedaan!
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens Berend64. Je maakt al gebruik van het gratis zenderpakket die je krijgt omdat je KPN Compleet hebt. Zoals aangegeven kun je kiezen uit het FoxSports Eredivise pakket of het Pluspakket. Op dit moment is het pluspakket actief. Je kunt dit wijzigen via MijnKPN, maar houdt er rekening mee dat je hierdoor wel bepaalde zenders/series en films verliest. In deze link kun je lezen om welke zenders/series en films het gaat. Als je het pluspakket toch wilt houden, dan kun je FoxSports Eredivise alsnog activeren voor €7,50 per maand. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Berend64, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Marina,

Mijn vraag is absoluut niet beantwoord! Zoals ik al eerder aangaf heeft KPN mij benaderd om als extra(lees aanbieding) een maand lang gratis FoxSports Eredivise te kijken, bovenop mijn Pluspakket. Dat ik dit zelf in mijn decoder kan wijzigen weet ik. Dit was echter een aanbieding(lees extra zenderpakket) nota bene gedaan door KPN zelf!

Een maand lang gratis Fox Sports Eredivisie kijken, na een maand zou ik een mail ontvangen dat de termijn afliep en dat ik eventueel kon opzeggen.. Hij verzekerde mij dat ik vanaf die donderdag zou kunnen kijken maar helaas, niets dus.

Contact gezocht met KPN en men wist van niets, hele vriendelijke medewerker zou ter compensatie alsnog wat voor me regelen en na overleg beloofd hij mij dat ik, ondanks alles een maand kan kijken voor niets ter compensatie.

Dat was dus mijn opmerking/vraag, je antwoord komt dus absoluut niet in de buurt van wat ik al eerder heb aangegeven maar ja, KPN is en blijft een groot en log lichaam he....

Reageer