Beantwoord

Gaan voor KPN?

• 10 september 2016
  • 8 reacties
  • 157 keer bekeken

Beste Kpn,

Ik ben al heel lang klant bij KPN ( hiervoor hi.nl ) en altijd is dit goed verlopen.
Bij Hi, bouwde je verlengingsmaanden op m.b.t. hoe hoog je abonnement was, ik kon altijd 9 maanden eerder verlengen. Nu vraag ik net via de chat of dit nog steeds maar dit is niet meer mogelijk is, maar destijds wisten de meeste medewerkers ook niet dat dit bestond, ( was op de achtergrond )
Dit is dus de grootste reden waarom ik altijd klant bleef! Wettelijk kan ik pas in Februarie nu verlengen.

Nu zou ik ook graag met een anders gsm abonnement over willen stappen naar KPN. ( Nu vodafhone )
Nu zou ik ook graag met een alles-in-1 pakket bij KPN willen starten ( nu Ziggo ).

Dus we willen met alles bij KPN ons aansluiten, maar stuiten nu op die Verlengings maanden.
MIjn vraag is, klopt het dat kpn, na Hi niet meer hieraan mee doet? ( en dat de medewerkers hier zelden vanaf weten ).

Ik zou graag bij kpn alles over will laten sluiten maar wel zo dat ik ook mijn abonnement nu kan verlengen ipv. over 5 maanden. ( zodat ik toch de service kreeg waarvoor ik hier blijf ).
Geven en nemen.

Groetjes,

denniis
icon

Beste antwoord door hrh 10 september 2016, 14:54

Bij KPN kun je 6 maanden vantevoren verlengen. Ook als je van Hi komt. Administratief is het niet eens mogelijk om eerder te verlengen, dus ze wijken hier helaas nooit vanaf.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan @Swootcandy. We gaan inderdaad weer terug naar 4 maanden 🙂.
Volgens je collega wordt dit in oktober ook 4 maanden bij KPN. ( las ik in een ander topic ) toch bedankt voor de nette response. (topic kan dicht)
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op ons forum, Dennis! Ik zie dat @hrh je alle informatie al heeft gegeven. Het is inderdaad niet mogelijk om langer dan 6 maanden voor einde contract te verlengen. Bij de meeste providers is dit korter, dus vaak zijn onze klanten hier al heel blij mee! Jammer dat dit jou niet heeft kunnen overtuigen om voor KPN te gaan. Als je toch nog twijfelt of vragen hebt, laat het gerust weten. Ik help je graag verder!
Topic kan dicht.

Ik kies niet voor kpn, hierbij verliezen ze een trouwe klant.
Toch bedankt hrh voor je berichtje!

groet,

dennis
Ja dat is dan wel hoogst mogelijk dat Kpn deze regel van Hi, niet heeft meegenomen in hun regels.
Je hebt waarschijnlijk gelijk wat je mijn verteld. ( maar HI was altijd KPN , een jongerenprovider )

Hoop dat KPN een deal wil sluiten, zie 1e bericht over kpn-alles-1 + extra gsm maar dan wel een deal. (voor een klant die al jaren klant is). en de sercive.
Mocht er een goede service niet bijzitten dan is de keuze toch snel gemaakt 🙂 betreft titel.
Reputatie 7
Badge +12
Je geeft zelf al aan dat Hi het deed, en niet KPN. Dus dat gevalletje nooit klopt wel. Dat ze dit bij Hi wel aanboden en konden doen zegt natuurlijk verder niets over KPN.

Ik begrijp dat je wilt wachten op de Webcare. Deze zullen binnen 24 uur reageren. Maar ik zou er niet teveel op hopen dat zij een ander antwoord zullen geven dan ik gaf, helaas.
Dat vind ik dan apart, want met mijn huidig abonnement bij kpn ( toen hi ) is dit ook zo gegaan, dus dat nooit gevalletje klopt niet.

Graag wacht ik op beter antwoord en uitleg.
Reputatie 7
Badge +12
Bij KPN kun je 6 maanden vantevoren verlengen. Ook als je van Hi komt. Administratief is het niet eens mogelijk om eerder te verlengen, dus ze wijken hier helaas nooit vanaf.

Reageer