Beantwoord

Gaat MB's delen met Hussel Unlimited in de EU van mijn EU bundel af?

  • 10 August 2021
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Ik heb een onbeperkt internet abonnement. Elke maand deel ik mb's met mijn 3 gezinsleden. Wij gaan op vakantie naar Italië. Daar kan ik 25 mb delen met mijn gezinsleden. Zit hierin ook mijn eigen verbruik in van 25 mb. Of heb ik zelf 25 mb én kan ik 25 mb uitdelen aan mijn gezinsleden? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 August 2021, 18:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jetteke76 ,

De 25 GB die je kunt delen met gezinsleden staat los van jouw eigen verbruik van 25 GB in het buitenland. Is dus gewoon een extra service waar jouw gezinsleden van kunnen profiteren. 
 

Dus : delen maaarrrrr…….

Overigens: 

Als je (nog In Nederland) 50Gb deelt met iemand anders beschikt die persoon over de volledige 50Gb in het buitenland, zonder de beperking van 5Gb per dag. (Sinds vorige maand kun je in Nederland niet 25 GB delen met je gezinsleden, maar maximaal 50 GB.)

Als je al in het buitenland bent, heb je zelf maar 25Gb tot je beschikking en kan je ook maar 25Gb delen. Dit klinkt heel krom, maar het is echt op deze manier geregeld :sweat_smile: