Beantwoord

Gebruik maken van korting als vaste klant

  • 4 February 2019
  • 2 reacties
  • 263 keer bekeken

Ik zag dat als ik mijn huidige abonnement nu zou afsluiten, dat ik dan de eerste 3 maanden korting krijg. Kan ik daar al trouwe, vaste klant ook gebruik van maken?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 5 February 2019, 16:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Linata, Welkom op het forum. Begrijpelijk dat je deze vraag stelt. Een korting op je tv en/of internet abonnement is altijd welkom. Helaas kan ik je deze korting niet aanbieden. De korting is alleen geldig voor nieuwe klanten, bedoeld als een warm welkom. Ook jij hebt in het verleden gebruik kunnen maken van een soort gelijke actie toen je klant bent geworden bij ons. Nou kan ik mij voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had. We bieden wel voordelen aan onze trouwe vaste klanten. Deze voordelen krijg je wanneer je meerdere producten bij ons afneemt. KPN Compleet, ben je daar bekend mee? Met KPN Compleet word je als klant beloond met gratis extra’s iedere maand zolang je Compleet bent. De voordelen kun je bekijken op deze pagina.

Ondanks dat je niet in aanmerking komt voor een korting, kan ik er voor zorgen dat een collega contact met je opneemt om te kijken of een verlenging voor jou voordeliger is. Als je dit wilt zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Linata, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer