Vraag

Gedeelde MB's zijn niet overgemaakt

  • 13 May 2020
  • 13 reacties
  • 319 keer bekeken

De afgelopen dagen heb ik tot 2 keer toe 5000 MB gedeeld met iemand anders. Tot op heden werkte dit altijd vlekkeloos. Nu krijg ik echter geen bevestigings-sms en komen de MB’s niet aan. Wel zijn ze bij mij afgeschreven. Wat gaat er mis?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Ik heb vandaag 2x data gedeeld met iemand maar deze heeft niets ontvangen terwijl het wel van mijn bundel afgehaald is. Graag oplossing

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb gisteren 2x500 MB gedeeld maar deze zijn niet ontvangen wel afgeschreven. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo ik heb kon hussel  maar kan geen Mbs delen met kids sim

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wim Triepels

*************************

Ik zie dat er vandaag 2 x MB’s afgeschreven zijn, maar mijn dochter heeft niks gekregen ….…

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen allemaal! Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt om MB's te delen. We hebben alle berichten even samengevoegd en gaan dit verder onderzoeken. Zodra hier meer over bekend is, laten we dat weten in dit topic. Onze excuses voor het ongemak.  

Wil MB’s delen maar ze zijn wel van mijn bundel af maar niet bij mijn zoon aan gekomen 

*admin: topic samengevoegd (vermoedelijk storing)

Ook bij mij problemen met het delen van MB's. Gisteren en vandaag totaal 8 GB met mijn dochter en zoon gedeeld. Geen SMS ontvangen. MB's zijn niet aangekomen, maar wel afgeschreven. Kennelijk speelt dit al een week. Wat is het probleem?

Kan op dit moment wel mb s delen met mn zoon. Op 16 mei j.l. 2 x 2000 overgemaakt  bij hem nooit aangekomen. En andere keren ging het goed

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste iedereen, we hebben nog geen update helaas. Wel ben ik benieuwd of het inmiddels opgelost is voor jullie? Zouden degene die dat nog niet gedaan hebben je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? 

Reputatie 7
Badge +30

Beste iedereen, we hebben inmiddels bevestiging dat de storing is aangemeld en dat er aan gewerkt wordt. Zodra we een update hebben, zullen we het hier laten weten. 

Ik heb hetzelfde probleem. Wel met het vrouwtje samen aangemeld bij KPN, maar het delen van MBs werkt niet. Ik word steeds terig naar het infoscherm geschopt als ik het probeer.🤨Erg frustrerend

Heb vorige week 3keer 5000 mb’s gedeeld maar die zijn nooit aangekomen maar wel van mijn mb’s afgegaan 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb hetzelfde probleem. Wel met het vrouwtje samen aangemeld bij KPN, maar het delen van MBs werkt niet. Ik word steeds terig naar het infoscherm geschopt als ik het probeer.🤨Erg frustrerend

Is dit inmiddels opgelost, @Mbs delen werkt niet? Wil je anders je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer(s) en evt. klantnummer(s)? 

 

@Carquin ik heb jouw bericht even samengevoegd. Er leek wat mis te gaan met de bevestigingssms. Zie je ook in MijnKPN niet dat de MB's er bij zijn gekomen? Wil jij in dat geval ook je forumprofiel aanvullen?