Beantwoord

Geen € 5,= korting op sim only abbonement

  • 8 september 2016
  • 3 reacties
  • 185 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +9
Hey,

De volgende situatie doet zich voor:

Van de 3 mobiele abonnementen hebben er 3 compleet voordelen, maar 1 ervan krijgt (nog) geen € 5,= korting per maand.

Even een uitleg: in 2013 2 Hi abonnementen + toestel + 1 kpn simonly afgesloten, de kpn simonly diende als hoofd abonnement voor familievoordeel van € 10,= op beide andere abonnementen.

Nu de abonnementen zijn recent allemaal vernieuwd, de € 10,= euro korting op de 2 abbonementen met toestel heeft plaats gemaakt voor € 5,= korting maar het sim only abonnement heeft nog geen € 5,= korting.

Wellicht moet er iets opnieuw aangemeld, webcare please help me out 🙂
icon

Beste antwoord door sveld84 12 september 2016, 14:25

En het is opgelost 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Ik ben er voor je 😃

Je krijgt een privébericht van me, als je in reactie daarop even de gegevens verifieert duik ik erin.
Reputatie 6
Badge +9
En het is opgelost 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Top! Is het vanzelf weer goed gegaan, of heb je hem uiteindelijk heraangemeld?

Reageer