Beantwoord

Geen abonnementsverandering doorgevoerd

  • 3 October 2019
  • 6 reacties
  • 228 keer bekeken

Door een verhuizing waarin KPN mee gaat naar de nieuwe woning is ons abonnement van ons verlaagd voor een half jaar naar 35 euro. Dit is niet gebeurd en het volledige bedrag van 55 euro is afgetrokken. Wat ik niet oke vind is dat knap na 1 week nog niet gereageerd heeft op de mail. Wel innen maar houden aan afspraken ho maar
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 October 2019, 14:52

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19
Als je die afspraak op papier hebt staan krijg je het ook. KPN is niet per mail bereikbaar dus een antwoord ga je ook nooit krijgen. Een medewerker van kpn reageert hier doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.
Dan begrijp ik niet zo goed dat er een bericht komt dat ze binnen 3 werkdagen reageren
Badge +19
O bijzonder! Of heb je het serviceformulier op de site ingevuld?
Nee dat heb ik niet gedaan. Ik wacht nog even af en anders ga ik bellen
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Lidiarossimax, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Excuses voor de late reactie! Heb je de factuur toevallig ook al geopend? Kan het zijn dat er meer dan een maand in rekening gebracht is, vanwege de verhuizing? Dus dat je de korting wel hebt gekregen, maar dat je voor anderhalve maand betaald hebt op deze factuur? Dit kan je zien aan de hand van de data op de factuur.

Verder kan het ook zijn dat de korting pas meegenomen wordt op de eerstvolgende factuur, in verband met de verhuizing. Stel je abonnement op het nieuwe adres is ingegaan op 4 oktober, dan is dat niet meegenomen omdat de factuur ervoor gemaakt is.

In ieder geval, ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken en het eventueel rechtzetten.
Reputatie 7
Badge +21
@Lidiarossimax, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik wil je uiteraard nog graag helpen! Zou je kunnen aangeven of dat nog nodig is?

Reageer