Beantwoord

Geen bevestiging ontvangen van de wijziging van mijn abonnement.

  • 1 januari 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd. Ik zou een bevestigingsmail krijgen met activatiecode voor Spotify. Helaas heb ik niets ontvangen. 
 

astrid

icon

Beste antwoord door Alex_P 2 januari 2020, 19:14

Hi Astrid, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Welk abonnement heb je gewijzigd? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi Astrid, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Welk abonnement heb je gewijzigd? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Reageer