Beantwoord

Geen bevestiging ontvangen van de wijziging van mijn abonnement.

  • 1 January 2020
  • 1 reactie
  • 114 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd. Ik zou een bevestigingsmail krijgen met activatiecode voor Spotify. Helaas heb ik niets ontvangen. 
 

astrid

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 January 2020, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Astrid, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Welk abonnement heb je gewijzigd? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.