Beantwoord

Geen Combivoordeel Telfort / KPN

  • 8 April 2020
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Reputatie 1

Geachte heer/mevrouw,

 

Sinds oktober 2018 heb ik een Telfort Thuis abonnement. In september 2019 heb ik een nieuw mobiel abonnement afgesloten. Daarbij heb ik toen combivoordeel aangegeven zodat ik 5 euro korting op dat mobiele abonnement zou krijgen.

Nu zie ik dat die 5 euro korting nooit is verrekend.

Wat heeft u verder nodig zodat u mij kunt helpen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 April 2020, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @McFly77 , daarvoor moet je bij Telfort zijn, daar ben je klant, 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

 

Reputatie 1

Mmm… dat is bijzonder. Bij het Telfort-forum heb ik dezelfde vraag gesteld en die verwezen me juist naar KPN.

 

 

 

Hallo @McFly77 , die combi-korting wordt op de thuisfactuur van Telfort verrekend.

Als je in MijnTelfort kijkt, rubriek THUIS, subrubriek COMBIVOORDEEL kun je daar kiezen voor combikorting of een van de gratis pakketten.

Je moet dus echt bij Telfort zijn.

 

Hoi @McFly77 . Welkom op het forum.

Mijn collega heeft zojuist een antwoord gegeven in jouw Telfort topic: https://forum.telfort.nl/telfort-voordeel-336/geen-combivoordeel-telfort-kpn-86848

Mocht je aan de hand van zijn antwoord toch nog vragen hebben, en ze hebben betrekking op dit product, wil ik je adviseren om daar te reageren.

Voor KPN gerelateerde issues kun je uiteraard bij mij terecht.