Beantwoord

Geen Compleet in MijnKPN

  • 24 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb wel de KPN compleet voordelen in mijn nieuwe mobiele abonnement. Maar zie geen KPN compleet in MijnKPN staan (gratis zenderpakket). Waar kan ik checken of KPN compleet aanmelding is goed gegaan?

 

Admin: Afgesplitst van KPN compleet voordelen bij afsluiten abonnement voorgehouden, nu blijk ik daar buiten te vallen

icon

Beste antwoord door Bart_ 28 oktober 2019, 21:35

Dag @Johnvanh Ik zag dat je inmiddels al bericht van de mensen van de Compleet-afdeling hebt gekregen. Er was aanvankelijk nog een probleem met je gratis zenderpakket, maar dat is nu opgelost. Is alles verder helder? 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Dag @Johnvanh Ik zag dat je inmiddels al bericht van de mensen van de Compleet-afdeling hebt gekregen. Er was aanvankelijk nog een probleem met je gratis zenderpakket, maar dat is nu opgelost. Is alles verder helder? 

Ja alles is opgelost, bedankt!

Reageer