Beantwoord

Geen Compleet voordeel

  • 22 October 2019
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb via internet op 19september een kpn compleet genomen de voordelen waren bij mobiel bellen bij kpn ik gratis dubbele dat zou krijgen en dat koste dan 15 euro per maand met gratis nummer behoud aanvraag . en ook zou ik een gratis zender pakket krijgen en dat was dan fox sport.

Op 20 september kreeg ik al bericht dat simkaart onderweg was die moest ik activeren heb ik netjes gedaan . Ik kreeg een overzicht over de korting ging van 25 naar 20 euro ik heb gebeld hoe dat kon omdat het 15 euro zou zijn , maar dat zou in orde komen als kompleet zou ingaan .

Nu is gister 21  oktober  mijn telefoon omgezet en nu zie ik dat het enige voordeel wat ik heb is gratis onderling bellen maar geen gratis zenderpakket krijg waarvoor ik me wel aangemeld heb bij kpn compleet . \ik heb gister gelijk contact opgenomen ze zouden het uitzoeken wewrd van ochtend terug gebeld ik had er geen recht op, want het aanbod was verlopen . Nu dan zeker maar niet toen ik me aanmelde op 19 september ik vind dit geen goede zaak van Kpn 

Gr P.v.E

 

Admin: Bericht afgesplitst van KPN compleet voordelen bij afsluiten abonnement voorgehouden, nu blijk ik daar buiten te vallen

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 October 2019, 16:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik heb via internet op 19 september me eigen aangemeld voor Kpn compleet, de voordeel actie was een gratis zender pakket en mobile bellen via kpn voor 15 euro met onbeperkt bellen en dubbel data.

Kpn zou het opzeggen van mijn andere provider en nummerbehoud regelen 

Op 20 september kreeg ik al een email met het contract voor mobiel bellen maar daar stond in dat het abonnement 25 euro was en ik 5 euro korting kreeg dat er een kpn simkaartje werd gestuurd en dat ik die dan moest activeren wat ik ook gelijk gedaan heb .

Ik heb toen wel contact opgenomen met kpn waarom ik dan 20 euro moest betalen hoe dat zat met de voordelen ook van het gratis zenderpakket. Er werd mij verteld dat de voordelen ingingen op moment dat de aansluiting er zou zijn.De aansluiting zou gebeuren op 21 oktober (gelijk met mijn Zus die ook kpn compleet had afgsloten). Nu is gister de aansluiting tot stand gekomen en nu blijkt dat ik geen recht heb op het zenderpakket (maar mijn zus heeft hem wel gekregen ). Ik vind dit raar en ook niet eerlijk ik neem kpn compleet voor de voordelen en dan krijg ik niet waarvoor ik me heb aangemeld .

Bellen naar kpn helpt niet omdat ze vol blijven houden dat ik er geen recht op heb maar volgens de test die ik op internet ingevuld op die datum er wel recht op had .

wat gaan jullie hiermee doen zou ik graag willen weten want ik heb nog 14 dagen om het contract te ontbinden 

Gr P.vE

 

Admin: samengevoegd met het bestaande topic

Leuk dat ik word verwezen door….. Admin  Naar KPN compleet voordelen bij afsluiten abonnement voorgehouden nu blijkt ik daat buiten te vallen .

Ik heb daar gekeken maar ik heb me op tijd aangemeld voor KPN compleet maar heb alleen nog mobiel bellen en geen gratis fox kijken . Zijn jullie nog van plan dat te realiseren zodat ik krijg waar ik me voor aangemeld heb 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo P.v.E, welkom op het forum! We hebben je bericht juist afgesplitst van dat eerder topic zodat het overzichtelijker is om je van een antwoord te voorzien.

 

Je geeft aan dat je op 19 september het abonnement hebt afgesloten. Het is in oktober vervolgens ingegaan. Dat betekent dat het abonnement nog van voor onze huidige Husselabonnementen stamt en je dus ook nog gewoon in aanmerking zou moeten komen voor Compleet. Wel hangt het af van welke andere abonnementen je hebt, welke voordelen je krijgt. 

Voor de €5 korting op het mobiele abonnement is het noodzakelijk dat er minimaal één ander KPN abonnement actief is. Voor het zenderpakket is het noodzakelijk dat je, naast het mobiele abonnement, een oude stijl KPN abonnement hebt voor thuis (geen Hussel).

 

Je geeft aan dat er telefonisch contact is opgenomen en dat je niet in aanmerking zou komen. Ik wil dat nog wel een keer voor je controleren. Vul daarvoor dan even je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt.

Â