Geen Compleetvoordelen ondanks belofte

  • 14 September 2019
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Toevoeging: Probleem is intussen verholpen na chat-contact met KPN-medewerkster.

Even via dit forum mijn vraag aangezien ik vanuit Frankijk niet doorkom op +31-6-129001200.
Ik heb recentelijk mijn telefoonabonnement aangepast. (bestelnummer 507595238).
Het gaat om een zakelijk abonnement. Omdat dit bedrijfs-abonnement nu op dezelfde postcode is gevestigd als onze overige KPN abonnementen (TV, Internet) kwam ik volgens de KPN verkoopmedewerker in aanmerking voor een "verdubbelaar" voor mijn data en een extra zenderpakket. Mijn gemiddelde dataverbruik over de afgelopen tijd was 1.6 Gb/maand met uitschieters naar 2.5 Gb. Geadviseerd werd daarom om een abonnement te nemen met 2 Gb waardoor ik (door de verdubbelaar) totaal 4 Gb heb.
Wat schetst mijn verbazing: zit nu in Frankrijk en krijg SMS-berichten van KPN dat mijn databundel 50% verbruikt is en vandaag kreeg ik een SMS dat mijn databundel 75% verbruikt is. Ik heb het even gechecked: Ik had 1,5 Gb verbruikt sinds 2 september. Blijkbaar is die verdubbelaar niet geactiveerd?
Heb trouwens ook nooit meer iets gehoord over die dat extra zenderpakket wat beloofd werd ...
Graag zou ik dit op de juiste manier geregeld willen zien.
Met vriendelijke groet,
Rob Koch

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Rob Koch, welkom! Goed om te lezen dat het inmiddels toch is opgelost. Fijn dat je dat nog even liet weten. Mochten we, nu of in de toekomst, toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!