Beantwoord

Geen dubbele data

  • 25 December 2019
  • 17 reacties
  • 526 keer bekeken

Ik heb 3 maanden geleden een nieuw toestel met kpn abo aangeschaft. Ik heb altijd telfort abo gehad. De verkoper adviseerde mij kpn, met dezelfde voordelen: dubbele data en data meenemen naar volgende maand, net als bij telfort. Nu is op 23 Dec het nieuwe kpn abo ingegaan en zie ik dat ik deze voordelen niet meer heb. Als ik dat geweten had, had ik geen kpn genomen. Nu zit ik met een 2-jarig contract met te weinig data. Ik ben misleid door de shopmedewerker in Breda. Of heeft kpn zonder mij te informeren de regels veranderd? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 December 2019, 09:21

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die verkoper wist 3 maanden geleden waarschijnlijk helemaal nog niet dat er hussel kwam. Dus ... ik denk niet dat je die verkoper iets kan verwijten.

Ik vraag me eigenlijk ook af of u nu een hussel abonnement heeft. Of zou moeten hebben. Als u dat 3 maanden geleden hebt afgesloten, dan zou u geen hussel moeten hebben. En dus gewoon dubbele data moeten hebben.

Hallo @Vigo , overgebleven data meenemen naar de volgende maand, zoals dat bij Telfort kan, bestaat bij KPN niet, alleen dubbele data onder voorwaarden.

 

Reputatie 7

De verkoper adviseerde mij kpn, met dezelfde voordelen: dubbele data en data meenemen naar volgende maand, net als bij telfort. 

Van welke organisatie was die verkoper?

Die verkoper had je nooit mogen beloven dat je data kunt meenemen naar de volgende maand want dat is nooit het geval geweest bij KPN.

Als je jouw abonnement voor 8 oktober afgesloten hebt, dan is dat dus nog voor dat de KPN Hussel abonnementen geïntroduceerd werden en heb je recht op verdubbeling van de data als je KPN/Telfort Compleet bent.

Op welke datum ben je dat contract aangegaan?

Dank voor jullie antwoorden.

Ik heb 25 Aug 2019 het kpn abonnement afgesloten bij de telfort winkel. Ingaande 23dec.

Mogelijk krijg ik de dubbele data nog niet te zien, omdat het net 2 dagen is ingegaan. Ik wacht even af anders ga ik maar even langs bij een kpn shop

Telfort-winkel???

Die zijn sinds 1 mei 2019 gesloten en opgeheven.:thinking:

Alles loopt nu via de KPN-winkels met een Telfort-logo bij de deurmat.

Reputatie 7

Dank voor jullie antwoorden.

Ik heb 25 Aug 2019 het kpn abonnement afgesloten bij de telfort winkel. Ingaande 23dec.

Mogelijk krijg ik de dubbele data nog niet te zien, omdat het net 2 dagen is ingegaan. Ik wacht even af anders ga ik maar even langs bij een kpn shop

Als jij op 25 augustus dat abonnement hebt afgesloten dan is dat dus nog op de voorwaarden van voor KPN Hussel en dus heb je recht op data verdubbeling.

Heb je het telefoonnummer wel aangemeld voor KPN Compleet of Telfort Compleet?

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Vigo, welkom op het KPN Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik kan begrijpen dat je je een beetje opgelicht voelt op het moment dat je KPN abonnement eindelijk ingaat en het niet is wat je had afgesproken of wat je had verwacht. Het meenemen van data kan niet bij KPN, dus indien dat is gezegd mijn welgemeende excuses hiervoor.

Welke abonnementen heb je nog meer, bij KPN of Telfort? Dat is namelijk van belang om te achterhalen welke voordelen je zou moeten krijgen. 

Zou je jouw Forum profiel in ieder geval willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Indien er een van Telfort bij zit, zet er dan een 'T' voor! Dan kan ik met mijn collega's van Telfort even kijken hoe alles nou precies zit. De gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

@susan kpn. Dankjewel voor je antwoord. Ik heb mijn persoonlijke gegevens nu ingevuld in m'n profiel.

Ik heb Telfort thuis: tv+internet. En mobiel abo via kpn sinds 23/12. (Daarvoor was dit ook altijd bij telfort).

Als je eea voor mij kan uitzoeken zou dat fijn zijn. Mocht je nog gegevens missen, dan hoor ik dat graag. 

Reputatie 7

Ik heb Telfort thuis: tv+internet. En mobiel abo via kpn sinds 23/12. (Daarvoor was dit ook altijd bij telfort).

Heel belangrijk in deze is dat je jouw mobiele abonnement voor 8 oktober bent aangegaan want anders heb je namelijk geen recht meer op data verdubbeling.

Dat het mobiele contract na 8 oktober start mag geen invloed hebben op de voorwaarden voor de KPN / Telfort Compleet voordelen.

Heb je het telefoonnummer wel aangemeld voor KPN Compleet of Telfort Compleet?

Ja, dat heb ik vandaag gedaan. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Vigo, ik kom er even tussendoor omdat Susan er pas later is. Je abonnement is afgesloten voor 8 oktober, dus wat dat betreft zit je goed. Wel wordt Compleetvoordeel pas actief nadat je daar voor aanmeldt. Dus goed dat je dit inmiddels hebt gedaan. De vraag is dan alleen wel even via welke link je dat hebt gedaan. Omdat je vaste abonnement Telfort is, moet jij de Telfort Compleet link gebruiken. Heb je dat ook gedaan?  Ik zie hier op dit moment nog niets terug, dus ik heb de aanmelding voor de zekerheid nog eens gedaan. Je krijgt per e-mail bericht zodra Compleet geactiveerd is.

Hoi Vigo, ik kom er even tussendoor omdat Susan er pas later is. Je abonnement is afgesloten voor 8 oktober, dus wat dat betreft zit je goed. Wel wordt Compleetvoordeel pas actief nadat je daar voor aanmeldt. Dus goed dat je dit inmiddels hebt gedaan. De vraag is dan alleen wel even via welke link je dat hebt gedaan. Omdat je vaste abonnement Telfort is, moet jij de Telfort Compleet link gebruiken. Heb je dat ook gedaan?  Ik zie hier op dit moment nog niets terug, dus ik heb de aanmelding voor de zekerheid nog eens gedaan. Je krijgt per e-mail bericht zodra Compleet geactiveerd is.

Dankje Erik. Ik had idd de telfort compleet link gebruikt. Maar goed dat jij de aanmelding ook hebt gedaan. Ik heb zojuist een email van kpn gehad dat de aanmelding voor telfort compleet in behandeling is. 

Nog steeds niks gehoord van Telfort na m'n Telfort Compleet aanmelding......

Reputatie 7
Badge +21

@Vigo, het kan maximaal een maand duren. Ik zal bij onze Telfort collega's even navraag doen wat zij hierover kunnen inzien!

Dan hebben ze nog 5 dagen. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ik voor 27 jan. iets hoor. (heb 27 Dec de aanvraag gedaan en bevestiging van ontvangst ontvangen). Intussen doe ik al een maand super zuinig met m'n beperkte mb's

Reputatie 7
Badge +21

@Vigo ik heb het nu nogmaals neergelegd bij de KPN Compleet desk en heb daarnaast een bundel toegevoegd voor 1GB voor deze maand nog. Kan je iets vrijer omgaan met de MB's :blush:

Opgelost. Dank je

Reageer