Beantwoord

Geen dubbele data ontvangen

  • 3 February 2020
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb ook geen dubbele Mb’s staan op mijn kpn.

zodoende kon ik slechts 1000 mb’s delen en geen 2000 zoals gewoonlijk.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Roermond 14 7 February 2020, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Heb je recent je abonnement verlengd of veranderd?

We hebben niets veranderd. Morgen eens naar de kpn winkel.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Roermond 14, van harte welkom hier op het forum. 

Wat gek dat je de verdubbeling van MB's niet ziet staan in MijnKPN. Je hebt niets veranderd begrijp ik. Zag je de verdubbeling er voorheen wel staan? Ben je nog bij de KPN winkel geweest en zo ja, laat je weten hoe het afgelopen is?

In de winkel is niet uitgelegd dat toen we op 10 januari een telefoon kochten het abonnement veranderde.

we hadden ;het ook zo kunnen afrekenen.

maar de verkoper zei dat het goedkoper was om het maandelijks te betalen.

 

achteraf heeft hij nu voor ons een klacht ingediend.

Reputatie 7
Badge +19

@Roermond 14 Ah, dus dat is wat er gebeurd is. Dan ben je in eerste instantie niet goed en volledig geïnformeerd, dat is niet de bedoeling. Ik begrijp dat er wel een klacht aangemaakt is, dat lijkt me een goede stap. Ik hoor graag hoe het afgelopen is.

KPN wilde als genoegdoening korting geven op aankoop van 5 gb voor 2,50 euro.

dat er een nieuw abonnement was afgesloten konden ze niet terugdraaien.

we hadden immers “ korting” op de telefoon gehad.

al met al ben ik  eigenlijk er wel klaar mee.

klant is koning?