Beantwoord

Geen extra zenders / onjuiste factuur

• 20 januari 2016
  • 2 reacties
  • 433 keer bekeken

Hoi,

Recent KPN tv/internet/bellen aangevraagd en op de bevestiging van de bestelling staat het pluspakket erbij vermeld  (twv 10 euro) maar deze heb ik er gratis bij. Dat is zoals afgesproken.

Ik heb echter deze extra zenders niet beschikbaar op mijn tv en deze staan ook niet op mijn eerste factuur. Daarnaast staat op de bevestiging een maandbedrag van 52,50 inc btw voor de eerste 6 maanden. Echter op de factuur staat 54,19.

Graag zie ik de bestelling nageleefd zoals afgesproken en bevestigd.

Alvast bedankt.

Groet,

Tobias

icon

Beste antwoord door Bahelnik 23 januari 2016, 09:36

KPN compleet bleek niet apart aangevraagd. Probleem is inmiddels verholpen na keurig en beleefd contact met klantenservice. Super.

Bekijk origineel

2 reacties

KPN compleet bleek niet apart aangevraagd. Probleem is inmiddels verholpen na keurig en beleefd contact met klantenservice. Super.

Reputatie 4
Badge +9
Hallo Tobias, 

Als er een afspraak gemaakt wordt, dan gaan we die natuurlijk nakomen. Dit lijkt me vanzelfsprekend. Welkom trouwens op het forum! Heb je hier inmiddels al op een andere manier contact over gehad met ons dan hier op het forum? Zo niet, dan ontvang ik graag een reactie op mijn privébericht welke ik zojuist naar je heb gestuurd. Hierin heb ik gevraagd om enkele gegevens, zodat ik een en ander na kan kijken in onze klantensystemen. Kortom: ik zie je reactie op mijn privébericht tegemoet! Bedankt alvast.

Boudewijn, KPN Webcare.

Reageer