Beantwoord

Geen korting gekregen

  • 3 March 2020
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Goeden dag

Ik heb sinds 2 mnd kpn interactieve tv...toen ik me aanmelde als nieuwe klant is mij beloofd dat ik omdat ik 2 telefoon abonnementen heb 5 euro per telefoon korting zou krijgen.

Nadat mij 2 x abbo geld is afgehaald en geen korting te zien was, heb ik gebeld met kpn en werd me gezegd dat het helemaal niet kon omdat ik telfort abbo heb. Mijn vraag is waarom zoiets aan de telefoon word beloofd terwijl het helemaal niet kan.

Mvg Jeanette 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 5 March 2020, 15:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Dikje. Van harte welkom hier. Het is onwijs balen als er dingen worden beloofd die niet waargemaakt kunnen worden. Dat ben ik met je eens. Met het combineren van KPN en Telfort abonnementen, kom je in aanmerking voor Telfort Compleet. In dit geval kom je niet in aanmerking voor de dubbele data + € 5,- korting op je mobiele abonnement. Dat is alleen het geval als je KPN Mobiel combineert met een Telfort Thuis abonnement. Wellicht is daar de verwarring ontstaan? :disappointed:

Je hebt wel degelijk recht op korting. Als je een internetabonnement bij KPN en Telfort Mobiel combineert, dan heb je recht op het Pluspakket óf FOX Sports pakket gratis. Je kunt je online aanmelden voor Telfort Compleet. 
 

Reputatie 1

Dag @Dikje. Van harte welkom hier. Het is onwijs balen als er dingen worden beloofd die niet waargemaakt kunnen worden. Dat ben ik met je eens. Met het combineren van KPN en Telfort abonnementen, kom je in aanmerking voor Telfort Compleet. In dit geval kom je niet in aanmerking voor de dubbele data + € 5,- korting op je mobiele abonnement. Dat is alleen het geval als je KPN Mobiel combineert met een Telfort Thuis abonnement. Wellicht is daar de verwarring ontstaan? :disappointed:

Je hebt wel degelijk recht op korting. Als je een internetabonnement bij KPN en Telfort Mobiel combineert, dan heb je recht op het Pluspakket óf FOX Sports pakket gratis. Je kunt je online aanmelden voor Telfort Compleet. 
 


Dat vertelde ze mij ook maar ik ben toch veel voordeel kwijt die ik bij Telfort had bv gratis pluspakket. Nu blijkt dat ik dat allemaal kwijt ben omdat ik spotify familie wil en daarom naar kpn ging omdat ik ook mij voordelen behield heb namelijk ook 3 x gsm. En de grootste domper familie werkt niet en volgende maand stopt kpn met spotify niet even zeggen hoor echt top!!!!

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @yrret. Ik zie dat je hier ook een eigen topic over bent gestart. Omdat er onderling per klant zoveel kan verschillen met betrekking tot de samenstelling van het abonnement en daarmee ook de kortingen, wil ik je vragen om te wachten tot ik of een van de andere Moderators aan jouw topic toekomt. Ik ga ervan uit dat je vandaag, uiterlijk morgen een reactie krijgt. We beantwoorden topics altijd op volgorde van binnenkomst (van oud naar nieuw). 

Reageer