Geen korting in contract

• 8 januari 2016
  • 3 reacties
  • 340 keer bekeken

Ik heb enkele weken geleden een mobiel abbonnement aangeschaft icm KPN Compleet. In de orderbevestiging stond €15,- per maand zoals aangeschaft. Nu kwam KPN mijn simkaart bezorgen en hiervoor moest ik tekenen. Er is niets gezegd dat ik voor een contract ging tekenen en nu heb ik blijkbaar een contract getekend voor €20,- per maand, zonder de korting (deze kreeg ik daarna via de mail). Hoe kan dit opeens anders zijn?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
BIj KPN Compleet krijg je 5 euro korting per maand, denk dan nml dat het contract een standaard contract is, en als je je vervolgens aanmeldt bij KPN Compleet dat het dan €15,- wordt

Ik heb mij net aangemeld bij KPN Compleet. Nu krijg ik echter een sms dat mijn telefoonnummer niet in aanmerking komt voor KPN Compleet. Het hoort niet bij een KPN abonnement dat voldoet aan de voorwaarden. We hebben een abbo met tv, telefoon en internet. Echter is mijn mobiele abbo nog niet ingegaan, maar lijkt me raar dat ik dit pas kan aanmelden als deze al in is gegaan toch? Ik heb wel al het contract en simkaart en alles.

Reputatie 7
Badge +30

r0bin schreef op 8 jan '16 om 11:53u

Ik heb mij net aangemeld bij KPN Compleet. Nu krijg ik echter een sms dat mijn telefoonnummer niet in aanmerking komt voor KPN Compleet. Het hoort niet bij een KPN abonnement dat voldoet aan de voorwaarden. We hebben een abbo met tv, telefoon en internet. Echter is mijn mobiele abbo nog niet ingegaan, maar lijkt me raar dat ik dit pas kan aanmelden als deze al in is gegaan toch? Ik heb wel al het contract en simkaart en alles.

Je moet inderdaad wachten tot alle diensten actief zijn.

Reageer