Vraag

Geen korting KPN compleet

  • 30 November 2020
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Al lange tijd, ik denk ondertussen meer dan een jaar, krijg ik geen korting op mijn mobiele abonnement. Dit terwijl ik wel een internetabonnement voor thuis bij jullie heb en dus (naar mijn idee) korting zou moeten krijgen. Daarnaast staat de telefoon van mijn ex vriend nog in mijn account en die krijgt wel de korting. Hoe lossen we op dat hij uit mijn account komt en de korting naar mijn eigen abonnement wordt overgezet?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

In principe kan je dat allemaal regelen via mijnkpn. Producten toevoegen en ontkoppelen. 

Ik heb dat (het weer terugzetten/opnieuw aanvragen van de korting) het afgelopen jaar meerdere keren geprobeerd en krijg dan een foutmelding dat ik het op een later moment nog eens moet proberen. Daarom wend ik me ook tot dit forum.

Je kunt hier ff w88 totdat een moderator tijd heeft (vul dan alvast de relevante delen van je profiel in) maar je kunt ook gratis 0800 - 0402 hierover bellen. Overigens krijg je alleen korting als je 2 of meer mobiele abo's hebt of tenminste 1 én een vast abo (DSL/glasvezel).

Bedankt voor de tips!

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Milsev! Welkom op het forum!
Ik wil graag even met je meekijken wat er aan de hand is. Zou je je forumprofiel kunnen aanvullen met de relevante gegevens en mij het hier laten weten zodra dat gelukt is?

Alvast bedankt! :grinning: