Beantwoord

Geen korting mobiel bij KPN compleet

Ik zou bij het afsluiten korting krijgen op mijn mobiel. Ik heb Kpn compleet. Nu blijkt dat mijn mobiele abonnement te oud is en de korting niet krijg. Wordt beloofd bij afsluiten in de winkel en ik lees het ook nergens dat hier voorwaarden voor gelden. Hoe zit het nou precies?
icon

Beste antwoord door Joran 1 oktober 2017, 10:51

Welkom NvdW, wat een vervelende verrassing! Alle mobiele abonnementen kunnen geregistreerd worden voor KPN Compleet, maar de € 5 korting en dubbele MB's gelden inderdaad niet voor oudere abonnementen. Je kunt wel gratis onderling bellen en je krijgt een zenderpakket (Pluspakket of FOX Sports Eredivisie).

Zie ook: KPN Compleet: Voorwaarden van KPN Compleet:

Dubbel zoveel data en € 5 extra korting gelden alleen voor de volgende mobiele abonnementen:
o KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 29 juli 2012
o KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 28 oktober 2012
o KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012.
o Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012
o Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012.

De wijziging die door de KPN winkel is ingevoerd betreft het vervangen van een Digitenne ontvanger voor een Interactieve TV ontvanger. Aan het abonnement of de voorwaarden verandert verder niets. Dit heeft dan ook geen invloed op KPN Compleet. Hopelijk maakt dit het iets duidelijker!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom NvdW, wat een vervelende verrassing! Alle mobiele abonnementen kunnen geregistreerd worden voor KPN Compleet, maar de € 5 korting en dubbele MB's gelden inderdaad niet voor oudere abonnementen. Je kunt wel gratis onderling bellen en je krijgt een zenderpakket (Pluspakket of FOX Sports Eredivisie).

Zie ook: KPN Compleet: Voorwaarden van KPN Compleet:

Dubbel zoveel data en € 5 extra korting gelden alleen voor de volgende mobiele abonnementen:
o KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 29 juli 2012
o KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 28 oktober 2012
o KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012.
o Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012
o Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012.

De wijziging die door de KPN winkel is ingevoerd betreft het vervangen van een Digitenne ontvanger voor een Interactieve TV ontvanger. Aan het abonnement of de voorwaarden verandert verder niets. Dit heeft dan ook geen invloed op KPN Compleet. Hopelijk maakt dit het iets duidelijker!
Beste,

Helaas heeft mijn vriendin ook een ontzettend oud mobiel abonnement waardoor wij niet in aanmerking komen voor de extra’s. Of kom ik nog wel in aanmerking voor het gratis sportpakket?

Mvg
Reputatie 7
Badge +27
Hallo BZ, sorry voor mijn late reactie! Het gratis zenderpakket krijg je als er, naast een internet+tv abonnement, mininaal 1 mobiel abonnement aanwezig is dat in aanmerking komt voor Compleet. Als jij zelf een mobiel abonnement bij ons hebt, dat jonger is dan 2012 (zie lijst hierboven), dan komt die waarschijnlijk wel in aanmerkiing. Je kunt dit formulier invullen om te zien of je met de abonnementen die je hebt wel in aanmerking komt.

Reageer