Beantwoord

Geen korting ontvangen kids sim abonnement

  • 28 March 2020
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Hallo,

Ik heb recent een nieuw kids Sim abonnement afgesloten. Ik ben al jaren klant met een all in one pakket en een mobiel abonnement. Bij het afsluiten van het nieuwe kids Sim abonnement werd mij €5 korting beloofd. Op de eerste factuur stond helaas geen korting vermeld. Twee weken geleden heb ik hierover gebeld en de medewerker zei dat ik gelijk had en zou er voor zorgen dat het geregeld dat de korting toegepast zou worden. Sindsdien heb ik niets meer vernomen en vermoed ik dat er niets is gebeurd. Tevens had ik aangegeven dat ik geen mb’s kan delen tussen de 2 mobiele abonnementen. Ook dit is nog niet opgelost. Graag zou ik dit opgelost zien.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 31 March 2020, 09:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Avw79, welkom op het forum!

Top dat je direct de gegevens in je profiel aan hebt gevuld, hierdoor kon ik gelijk voor je aan de slag :-)  Ik zie dat mijn collega op 9 maart wel een aanmelding heeft gedaan om het nummer van de kids sim ook te koppelen, waarom dit tot nu toe niet verwerkt is, is me een raadsel. Ik heb nu nog een poging gedaan en zie dat het nu wél goed is gegaan! Vanaf dit moment zal je dus Mb's kunnen delen en is ook de korting actief.

Laat je me weten of dit bij jou ook echt goed staat en het Mb's  delen ook echt lukt?

Volgens mij staat het nu inderdaad goed. Bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +20

Top!

Graag gedaan :relaxed: