Beantwoord

Geen KPN Compleet hoewel dit wel wordt aangegeven op de site

  • 7 January 2019
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Onlangs internet en tv afgesloten bij de kpn. Op de side wordt aangegeven dat wanneer je een 1GB mobiel internet aanschaft (3-in-1 simkaart) je hiervoor kpn compleet krijg en dus een gratis zenderpakket.


als je deze aanvinkt komt er bij het kopje " KPN compleet" onderstaande text te staan:




en in het kostenoverzicht staat inderdaad dat je het pluspakket dan gratis krijgt. zie afbeelding hieronder.



Verleden week kreeg ik een mail dat aanmelden voor kpn compleet niet is gelukt en dat contact gezocht moest worden met de klantenservice. Dit vandaag braaf gedaan maar volgens de medewerkster was het enige wat ze voor me kon doen was om het mobiel internet te verdubbelen naar 1GB en dat voor 5 euro. Laat ik het voor deze prijs nu al bij jullie hebben afgesloten. Voor een gratis zenderpakket was volgens haar echter geen sprake. Heb aangegeven dat dit zo wel op jullie side staat. Ondanks dat ik wel netjes bleef en vroeg naar iemand anders werdt de verbinding door de medewerker verbroken! Vervolgens gebeld met een andere medewerker die ik vondt op de side wanneer je vragen heb als je een abonnement wil afsluiten. Deze bevestigde dat ik wel degelijk recht heb op kpn compleet en wilde mij vervolgens doorverbinden met de klantenservice. Gezien mijn eerdere ervaring had ik hier echter niet zo veel trek in. Ik hoop dat iemand dit voor mij kan oplossen..
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 January 2019, 21:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Rokers, welkom op het forum. De Compleetaanmelding moet nog wel worden aangevraagd, dat heb je nog niet gedaan zie ik. Je hoeft dat ook niet meer te doen, dat heb ik zojuist voor je gedaan. Dit houdt in dat het Pluspakket binnen 48 uur gratis wordt net als de verdubbeling en korting op je mobiele abonnement. Eventjes afwachten dus. 🙂
Spijkers met koppen! dank je wel !!!
Reputatie 7
Badge +24
Uiteraard! Graag gedaan, ik hou dit ook nog even in de gaten.