Beantwoord

Geen kpn compleet korting op mobiele abonnement na wijziging

Ik heb onlangs mijn mobiele abonnement gewijzigd naar zorgeloos premium via mijn kpn, maar merk dat de kpn compleet korting hier niet wordt toegepast? Waat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Erik_ 25 juni 2016, 10:03

Dank je voor de gegevens in je privébericht, Erkan. Ik geef even openbaar antwoord omdat dit ook voor andere klanten nuttige informatie is.

Laat ik beginnen met het belangrijkste: je KPN Compleet, inclusief korting, is actief.

Ik heb een afbeelding hier om het te verduidelijken. Dit is een voorbeeld van de MijnKPN omgeving. Specifiek de pagina Abonnement. Op deze pagina wordt de prijs weergegeven zonder kortingen. Als Compleet actief is, zoals in het screenshot het geval, dan zit er een wit blok bij waarin dit aangegeven wordt. Dat houdt dan ook in dat de Compleetkorting actief is.

Voor het inzien van de kortingen die je hebt, kun je dan je facturen erbij pakken. Hier staan ze op verwerkt. Eventuele kortingen die je hebt gekregen bij je abonnement (los van Compleet) staan verder ook op je contract.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey erkanovic, welkom op het nieuwe forum 🙂 Als je al Compleet was hoort de korting gewoon actief te blijven na het wijzigen van je abonnement. Als dit bij jou niet zo is, dan wil ik dat graag voor je nakijken. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan zoek ik het uit.
Reputatie 7
Badge +27
Dank je voor de gegevens in je privébericht, Erkan. Ik geef even openbaar antwoord omdat dit ook voor andere klanten nuttige informatie is.

Laat ik beginnen met het belangrijkste: je KPN Compleet, inclusief korting, is actief.

Ik heb een afbeelding hier om het te verduidelijken. Dit is een voorbeeld van de MijnKPN omgeving. Specifiek de pagina Abonnement. Op deze pagina wordt de prijs weergegeven zonder kortingen. Als Compleet actief is, zoals in het screenshot het geval, dan zit er een wit blok bij waarin dit aangegeven wordt. Dat houdt dan ook in dat de Compleetkorting actief is.

Voor het inzien van de kortingen die je hebt, kun je dan je facturen erbij pakken. Hier staan ze op verwerkt. Eventuele kortingen die je hebt gekregen bij je abonnement (los van Compleet) staan verder ook op je contract.
Hoi erik, bedankt voor je antwoordt , ik ben kpn compleet maar op mijn mobiele abonnement is de 5 euro kpn compleet korting niet afgehaald op de laatste factuur, waarom is de korting er niet vanaf gehaald en wat kan ik doen om dit voor elkaar te krijgen?
Reputatie 7
Badge +27
Ik zie de korting hier wel terug, Erkanovic. Ik stuur je in een privébericht wat meer info (i.v.m. privacy).

Reageer